środa, 1 października 2014

Trochę o mnie ~ Maja

Cześć ;)
Dzisiaj troszeczkę opowiem o sobie wiem, że parę osób zna mnie z początku gdy zaczęłam tu pisać ale postanowiłam jeszcze coś o sobie powiedzieć.
Jak już mnie znacie mam te 11 lat urodziny 28 listopada ( ZA NIEDŁUGO XD ) jestem z wieku Marty, Kasi, Kasi i Olgi.
Jestem po prostu maniaczką Ellie Goulding,  tak wiem wszyscy w  mojej klasie wręcz uwielbiają ją xD
Kontakt ze mną :
Na MSP: Waloiana1236
Na TFM: Waloiana ( nie spamować mnie, że mam mały levelek xD )
Na ask'u : xxxWaloiana1236xxx
Na fejsie ale Wam go nie podam ;)
To na tyle z kontaktów nie proście o SKAYPE bo i tak Wam nie podam.
Zaraz, zaraz PYTAĆ NA ASK'U XDDD Jestem na nim dopiero od miecha tak mało.
Jezu, nie przemęczam Was moim gadaniem?
To koniec narazie to tylko tyle :)
Wszystkiego dowiecię się w swoim czasie.

Piosenka którą wielbię:


Pa ♥



PS: Logo od Olgi <3









1 komentarz: