wtorek, 14 października 2014

Bądź jak ikona MSP! #2 - Coco Calloway.

Siemkaaaa :3 Tu Milka c; Jestem już po Dniu Nauczyciela (jak by co, to ja grałam z orkiestrą występ xd). Kurde, a jak wysiedliśmy z autobusu, to użądliła mnie osa i to w SZYJĘ! Tak mi szyja spuchła i przez chwilę nie mogłam nawet trochę oddychać! :ooo Na szczęście teraz jest już dobrze. No więc zaczynajmy!
W poprzednim poście była Becca, a teraz jest Coco Calloway! (Chyba nikt nie zagłosował na Starlę xd). Tak więc dam jej zdjęcie :
Coco zajmuje się "misjami" towarzyskimi. Starla (jak ja to ujmę) "sławnymi" i chce z nas zrobić takie "gwiazdy". Za to Cezar (brat Coco) zajmuje się modą. O to moja podobizna Coco, którą zrobiłam w naszym MSP'owym sklepiczQu :

Według mnie, nie jest źle, aczkolwiek mogłoby być lepiej :x Oczywiście, na MSP nie ma takiego samego kapelusza (tak więc musiałam użyć innego) oraz nie wiedziałam, jakie mam dać kolczyki, bo na zdjęciu nie widać ich dokładnie. Chyba reszta pasuje, co nie? :3 Tylko cena jest okropnie masakryczna! 3700 sc to po prostu aż ZA WIELE. Tak prezentuje się skład :
(Przepraszam za złą jakoś screenów, ale teraz dokańczam posta którego zaczęłam wcześniej i wysłałam te screeny na gmaila, a one mi się zrobiły miniaturki; stąd ta jakoś). Look składa się z 9 rzeczy. (No i znowu jest tak nawalone ;-;). Oczywiście (znowu! ;___;) komplet jest dla Vipów, przez spodnie. Tak, tylko przez te spodnie!

Na dzisiaj to już tyle B)

Głosujcie, kto ma być w kolejnej części! (Tym razem nie wstawię nazw, tylko obrazy z numerkami i to właśnie będziecie musieli napisać numerek, a nie nazwę postaci.)

Numer 1 :
  Numer 2 :

Piszcie numery w komentarzach!

Pozdrawiam




8 komentarzy:

  1. Dobra, pisze tutaj koma po raz pierwszy, ale co tam xD Taki ja nie ogar :x
    Wybierz numerek 1, będzie trudniej (a może łatwiej?)

    Posdrawiam ★.★

    stylówkalol=] która po raz pierwszy pisze na tym blogu komentarz xD (nie ogar o.o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nr 1 ;p
    Mnie na początku września na rowerach z lewej str osa w szyję ugryzła ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Numer jeden,nikt kogo widziałam nie nosi takiego stroju,a Ty pokażesz skład,i może kupię. :3 Sama nie kumam co piszę,ale okz. x3

    OdpowiedzUsuń