piątek, 3 października 2014

Jak mieć Moderatora w znaj ? + Historia.

Cześć :). Tutaj Oliwia. Wiem, że to blog o MSP, ale muszę o tym tutaj napisać. Mam nadzieję że się nie obrazicie. No dobra, ta historia zdarzyła się dzisiaj, naprawdę.

Wychodziłam właśnie z Kościoła, z koleżanką, i kolegą. Mieliśmy bekę, nie ważne czemu. Doszliśmy do bloku kolegi. Zaczęliśmy się wygłupiać, śmiać, jak to koledzy z klasy. Potem doszła jeszcze jedna koleżanka. I tak się bawimy, bawimy, aż nagle ... Idzie jakiś pijany za przeproszeniem "cwel". Ja uciekam razem z kolegą i koleżanką. A druga koleżanka zostaję. Pijany "cwel" podchodzi do niej, i wyrywa jej planszę z ręce (Plansza była z Kościoła). A po tym, wyrzuca do śmietnika, i odchodzi do Biedronki. OMG ! Nie no, jak myśmy się bali ... XD. Polecieliśmy do klatki kolegi, bo znowu jakiś cwel szedł ;_; No dobra, to tyle. Przechodzimy do MSP, nareszcie !

Jak mieć Moderatora w znaj ?

Sposób 1. :
1. Uważnie obserwuj forum, spoglądaj na niego co chwilkę.
2. Pisz komentarze. Nowy post od załogi MSP ? Napisz szybko komentarz !
3. Czekaj. Po chwili powinni Cię zaprosić Moderatorzy.
Ta pierwsza dziewczyna, pewnie ma Moderatora w znaj. Ale uwaga ! Nie zawsze zapraszają. Ale, co wtedy zrobić ?

Sposób 2.
1. Musisz mieć telefon lub tableta.
2. Ściągnij aplikacje "MSP".
3. Poszukaj w "Wiadomości", wiadomości od Moderatora.
4. Klikasz na jego profil.
5. I zapraszasz go do znaj lub naj. Ale nie zawsze przyjmie !


Ok, to tyle. Komentujcie posta, i historię o pijanym gościu który zabiera dzieciom planszę z Kościoła. On ma grzech ciężki ! XD. I jeszcze jedno. Jeżeli ktoś, był by tak miły, i zrobił mi logo. Jest ktoś taki ? Nie umiem robić lóg, a potrzebuję chociaż dwóch, trzech. No, to już tyle.
(Moja cudowne loga, które próbowałam sobie zrobić. Przepiękne ! (Sarkazm). Wiem, wiem.)

4 komentarze:

  1. Ja Ci zrobię ;)
    Zrobię Ci dziś około 15-16
    Wiga ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Albo ja :D
    Wybierz, czy chcesz moje, czy Wigi :))


    Wczoraj siedzę na schodach sql, a ty idą dwie dziewczyny z III gim (znam je mniej wiecej z Teatru) a my (bylam z 6 kol.) CZEEEEEŚĆ!!!
    One tak sie dziwnie usmiechnely :o
    A tu jakaś pani (ok. 30-40 lat) idzie i się tak na nas gapi (najbardziej na MNIE) no to co, kurcze mówię DZIEŃ DOBRY. Po mnie dwie Olki tak samo, a ona do nas: DZIEWCZYNKI SOBIE ROBIĄ ŻARTY Z KAŻDEGO, KTO IDZIE ??

    Weszla do tej szkoly, a jedna Olka "KURNA TAK!"

    Ale była beka XDD

    Tyle, że potem był dzwonek na lekcje, a dziewczyny mi zabrały plecak XDD
    Ale na szczęście miałam taką maskotkę, którą kol. sama uszyła, no to......SZAAANTAAARZ !!
    ODDAWAJ ALBO RZUCĘ W BŁOTO !!!
    Hahahaha, jak przybiegła z tym plecakiem !! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D No nieźle XD Jak byś mogła też mi zrób, bo nie umiem robić lóg :/ Będę używać kilku :)

      olliwka1000

      Usuń