sobota, 11 października 2014

Jak się wymienić? Z kim się wymieniać? - Poradnik

Siemka, tu Milka. Dosłownie przed chwilą wymieniłam się z pewną dziewczyną unikatami i postanowiłam zrobić dla Was poradnik, jak się wymienić, z kim oraz dlaczego warto. Na początku pokarzę wam, jak się wymienić. Niektórzy (np. początkujący) nie umieją się wymienić, więc zademonstruje, jak to wykonać.
Jak się wymienić?
1. Otwieramy profil osoby z którą chcemy się wymienić (ja posłużę się innym moim kontem) :
2. Następnie klikamy ten znaczek :
3. Potem wybieramy, czym chcemy się wymienić. (Pojawiają nam się wtedy wszystkie nasze rzeczy i ubrania). Gdy już wybierzemy to coś, czym chcemy się wymienić, klikamy na to a następnie na znaczek "Wymiany" :
(Hihi, ja sje wymieniam koparką! :3)
 4. Po kliknięciu napisu "Wymiany" nasza "oferta" dochodzi do przyjaciela. Naszemu znajomemu przyjdzie takie coś :
5. Jeżeli nasz przyjaciel chce się wymienić, to klika wtedy ten niebieski ptaszek. Następnie pojawi mu się takie okienko, w którym musi wybrać, co oferuje Tobie :
6. Kiedy nasz znajomy wybierze już co Ci oferuje klika po prostu napis "Wymiany" Wtedy dochodzi do NAS oferta przyjaciela. Aby ją zobaczyć musimy wejść w NASZ profil i tam na górze (gdzie są wszystkie te awards itp.) klikamy te dwie strzałeczki. Pokarze nam się potem coś takiego :
7. Ostatni krok to po prostu kliknięcie na tą wymianę. Ukarze nam się wtedy takie cuś :
Jeżeli podoba Ci się oferta przyjaciela klikasz "Akceptuj". I GOTOWE! :D
Z kim się wymieniać? 
Ja, wymieniałam się z kilkoma osobami, ale naprawdę można im zaufać. Te osoby to : julkatabula, Avivielll.
Julce naprawdę można zaufać. Ja nawet wymieniałam się z nią bez funkcji Wymiana. Ona dałą mi prezent a ja jej dałam pozdro i to nawet pierwsza jej dałam! O to jej profil :

Avivielll też można zaufać, lecz ja na razie wymieniałam się z nią używając funkcji Wymiany. O to jej profil :

Mam nadzieję, że zapoznaliście się trochę z wymianami :3

Pozdrawiam





3 komentarze:

  1. Zgadzam się. Zgapiłaś od Laniacza ;/
    Co do posta. Ok
    ALE JEST JEDEN STRASZNY BŁĄD, KTÓRY RAZIII W OCZY!! Czyli ukaRZe, pokaRZe... pisze się pokaż, pokaże itp..... :/
    ~Miśka

    OdpowiedzUsuń
  2. opyla sie dawac wloski electro za sople?

    OdpowiedzUsuń