sobota, 4 października 2014

Przepraszam! + Coś o mnie.

Cześć z tej strony Wizzy.
W tym poście chciałabym was przeprosić za to, że nie piszę. Powód jest prosty... NAUKA. Startuje w konkursie kuratoryjnym z języka Polskiego, miałam już 4 testy, 10 kartkówek są jeszcze zapowiedziane. Za 2 tygodnie mamy nocowanie w szkole, ale to już w innym poście. Z tego powodu robię sobie PRZERWĘ.
Dziś też napiszę coś o Sobie.
1. Mam 11 lat, skończyłam 11 lat 25.09. Cx
2. Kocham Ellie Goulding <3 Mam takią fazę na Ellie, że pisze prezentację na jej temat cx
3. Jestem Potterhead. Jestem tak zabujana, że normalnie tragedia.
4. W realu dużo przeklinam. Ojojojoj....
5. Moje przezwisko szkolne to Muffinka. Więc od tego czasu będe podpisywać się Muffs lub Wizzy.

Mam nadzieje, że trochę więcej o mnie wiecie. Cx
Ps: Piszę z telefonu!
Ps2: Mam tylko logo od Emily Mccline na telefonie.

3 komentarze:

  1. Jaki dom w Hogwarcie ??? Czytałaś czy oglądałaś ;) ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slytherin <3 Czytałam i oglądałam. Jednak książka lepsza. Cx
      *Muffs.

      Usuń
  2. A no pytałaś się na Ask *w*
    Tsa, książka lepsza. Teraz czytam Zmierzch <3
    -JaneGinervaVajletMalfoy

    OdpowiedzUsuń