niedziela, 19 października 2014

Konkurs "Urodziny MSP"+ Dostałam prezencik!!!

SiemQa :3 Tu Mileczna (?) Milka ^^ Dzisiaj nadlatuję z najnowszym konkursem MSP (tak, będę je opisywać, bo jednak mnie przekonaliście) który zwie sje "Urodziny MSP". Z tej o to okazji, od razu gdy się zalogowałam dostałam takie gunffo :
Moderatorzy, naprawdę Wam za ten darowny dar (#FAKLODŻIK). Nie o tym mowa, więc przejdę do aktualności.
Motyw :
Zbyt kolorowy... aż rzygać mi się chce -,- Nie ma to jak nawalić wszystko w JEDNĄ WIELKĄ KUPĘ! Poza tym, nie wygląda mi to na temat urodzin, a normalnego pikniku, więc modzi nie trafili w tematykę 5/10.
Ubrania dla dziewczyn :

Czy tylko ja zauważyłam, że modzi zaczynają olewać także dziewczyny? ;___; Ubrania są średnie; przeciętne wręcz. Wszystko jak już mówiłam, jest za kolorowe. 6/10.
Ubrania dla chłopców :
Chyba nie możemy spodziewać się już po moderatorach 2, a nawet 3 stron z ciuchami dla chłopców :/ Jedynie podobają mi się te wysokie trampki <3 5/10.
Animacje :
Cena : 750 sc. (F-A-J-N-I-E ;-;)
Rodzaj : Nje Vip
Gdzie znaleźć? : W "Zabawa&Czad". (A nie w "Impreza&Moda"? Nieważneeeeeeeeeeee).
Przedstawia : Nasza MS wchodzi za jakiś karton (?) z podajże boonie i pozuje. XDDDDDDDDDDD (TTTTTTSWGDGDWGD, sorki :c)










Cena : 4 diamenty.
Rodzaj : Za diamenty.
Gdzie znaleźć? : W "Aktorstwo&Taniec"? (NA SERIOOO?!)
Przedstawia : MS skacze na dmuchanym zamku (zrobiłam sweet ujęcie, co nie? :3)












Cena : 500 sc.
Rodzaj : Nje Vip
Gdzie znaleźć? : W "Zabawa&Czad". (Nie mam ufak (b. spec. xddd))).
Przedstawia : MS wali kijkiem w chińską piniatę (?) w kształcie gwiazdki *,*
SWEEETTTTTTTTTTTTTTTTT










Cena : 625 sc.
Rodzaj : Nje Vip.
Gdzie znaleźć? : W "Zabawa&Czad". (Hihi, ale zabaffne to! :3)
Przedstawia : MS CHCE przypiąć ogon osiołka do osiołka (#FAKLODŻIK), ale jednak przypina go do jego nosa i jest z tego zadowolona! ;D











Cena : 500 sc.
Rodzaj : Vip. (Bo tylko Vip'y umieją rozwalić piniatę, co nie? :*)
Gdzie znaleźć? : W "Impreza&Moda". (Nie kumam jednej rzeczy : Dlaczego tamta identyczna animacja z piniatą dla Nie Vip jest w innej kategorii, a ta w innej? ;-;)
Przedstawia : MS uderza (znowu!) kijkiem w piniatę i tym razem wylatują z niej cuksy! *~*










Animacje są... takje se. Może i pasują, ale czy aby na pewno są przydatne? ;_____; Według mnie, niezbyt 5/10.
Tła :

RZYGAM TENCZOM ZNOFFU!
Ochyda! I na co mi takie gónwa? Jakaś altanka, drzewko, baleniki, zamku dmuchane, stoły, żarcie, Barbie itp. itd................ NA CO?! 3/10.
Rzeczy :
Heheszky, już nie mam z czego rzygać ;____; Co ja mogę mówić? - MASAKRA! 2/10.

Ogólna ocena całego konkursu : 26/60 czyli 2+ słaboooooo

Na dzisiaj to już tyle ;*
Przepraszam, że aktualności trochę (o 4 dni dokładnie) spóźnione!

Pozdrawiam,
  




 






2 komentarze: