środa, 1 października 2014

Wiga ocenia filmy !

No hej !
Więc tak dziś postanowiłam zrobić tą serie "Wiga ocenia filmy " :) Jestem chora ;-; No dobra zamulam -_-  Pierwszą osobą jest : vajletboregard ! No więc jej film dam zdjęcie :) 
No dobra przejdę do oceniania....
Muzyka : Ta muzyka bardzo pasuje do tego filmu po prostu genialna  ! 10/10.
Aktorzy : No tu mogłaś dodać jeszcze kogoś do jakiejś sceny no ale ok 8/10.
Ortografia : Taq oglądałam film i nie znalazłam żadnego błędu ortograficznego ! 10/10.
Tła : Wszystko dopasowanie ! 10/10.
Długość filmu :  Odpowiednia ! 10/10.
Całkowita ocena filmu szczerze ten film Mi się mega podobał 48/50.

No dobrze drugą osobą jest : kasia3348 ! No dobra dam zdjęcie , żebyście mogli zobaczyć :)
Okej przejdę do oceniania........
Muzyka : No z muzyką chyba nie ma problemów :) 10/10.
Aktorzy : Heheh tutaj wszystko dobrze ! 10/10.
Ortografia : Jej nie ma żadnego błędu ! 10/10.
Tła : Tak samo jak wyżej, wszystko dopasowane. 10/10.
Długość filmu : Trochę długi.... ale fajny :) 7/10.
Cała ocena filmu to 47/50. Też dobry wynik.

Ostatnią osobą jest : olliwka1000 ! No dobra zdjęcie dam ( sorry ale Mi nie uchwyciło Twojej MS).
Przejdę do oceniania....
Muzyka : No podstawowa.. szkoda :/ 5/10.
Aktorzy : Wszystko ok 10/10.

Ortografia : Bez błędnie 10/10.

Tła : No podstawowe :/ 5/10.

Długość filmu : Tu film nie jest za krótki , ale też nie za długi. 10/10.
 Całkowita ocena filmu to 40/50 :D i tak dobrze.

Okej myślę , że się nie obrazicie ;/
Dziś to by było na tyle :)
Bay ;* 

Edit :
Jak byłam w C.H. to przyszła "pszczoła". Jedna dziewczyna śpiewała "Pszczółka Maja sobie lata" xD. Przyłączyłam się do niej :D. Niestety nie uchwyciłam tego ;//

 A tutaj z jakimiś dziewczynami C: Zobaczcie na moją mordę xD



 

3 komentarze:

  1. Trochę przy ostatniej osobie się coś wzięło ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam Cię w klubie Vip jak grałam. Fajny post :)

    ~szara laska roku

    OdpowiedzUsuń