piątek, 3 października 2014

Dzień Uśmiechu, czyli NIESPODZIANKA dla każdego! c:

Hejooo :3 Tak, inne powitanie... NIE WYTRZYMAM! SIEMA! :3 Tu Milka c: Dobra, do tematu ^^
Dzisiaj w szkole (a dokładniej na orkiestrze) moja BFF powiedziała mi, że dzisiaj jest Dzień Uśmiechu! :) Postanowiłąm przygotować coś na tą okazję. Wymyśliłam trzy niespodzianki. Pierwszą będą loga. Nie, nie takie zwyczajne "loga", ale takie w stylu HAPPY! Wiem, że blog jest zawalony logami, ale to na specjalną okazję. Loga zrobiłam dla osób, które choć RAZ skomentowały moje posty od mojego pobytu tutaj. Jakie niespodzianki będą dalej, dowiecie się później ;)

Pierwsze logo jest dala.... szara laska roku :
Podoba mi się. Jest takie zwariowane, przez tą rękę z buźką i małe emotikony po lewej. Naprawdę jest udane ;D
Kolejne jest dla Mika2118 czyli Oli:
:**** To jest piękne <3
Olu, ty komentowałaś prawie wszystkie moje posty. Udzielałaś się także na moim blogu. Jestem Ci za to bardzo wdzięczna. Dlatego, przygotowałam dla Ciebie takie o to logo :3 Mam nadzieję, że tobie także przypadnie do gusty ;)
Następne jest dla Kasia21188 :
Ciasteczka *~*
Musiałam ich użyć! Są po prostu genialne! Szalone! Śliczne! Idealne logo dla wszystkich zakręconych smakoszy ;) c;
Dalej będzie logo dla vanessa dunderstyc :
Nie no, to jest świetne! Naprawdę. Takie proste, a za razem śliczne.
Ostatnie logo jest dla Waloiana1236 czyli naszej Mai! :
Tutaj też świetne, a proste. Naprawdę, nie trzeba się wysilić, aby stworzyć coś ładnego :3

Podobają wam się loga?
Jeżeli Cię tu nie ma, nie martw się ;) To nie znaczy, że Cię nie lubię c: (XD).

Myślicie, że to koniec?
NIE!
Teraz kolejna część posta czyli....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
LOOK! :3


Przedstawię teraz look który nazywa się "Always be happy." :
Nie wszystko pasuje tu kolorystycznie. Ten look stworzyłam dosyć dawno. Wtedy nie potrafiłam jeszcze dobierać do siebie kolorów, tylko mieszałam wszystko, co mi się "spodobało". Aczkolwiek to jest mój ulubiony look. On jest... odzwierciedleniem mnie. Jest taki szalony, zakręcony.. jak ja ;) Po polsku brzmi "Zawsze bądź szczęśliwy.". Nazwałąm go tak, ponieważ nie ma co tracić życia na smutek. Żyje się tylko raz, więc niech będzie ona szczęśliwe. <3
Skład :

Czapka jest dla Vipów, ponieważ jest ona z gazetki. Jeżeli ktoś już ją ma to nie ma problemu. Jeżeli ktoś nie, to look będzie kosztował 2575 sc ;) A tak, komplet jest cały dla Nie Vip. Jeśli ktoś ma już "cień do powiek" za 500 sc, także go sobie odejmuje. Look będzie wtedy kosztował 2075 sc c;

Dzisiaj bez wersji kolorystycznych.

Teraz pewnie znowu myślicie, że to już koniec, co? :3
I znowu jesteście w błędzie!

Przechodzimy teraz do trzeciej części posta czyli...
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dekorujemy uśmiechami : nasze ubrania, profile oraz animacje! ;*

O co mi chodzi?
A o to, że pokazuje w sklepach ubrania oraz animacje, które mają w sobie uśmiech! ^^

Na początku będą ubrania :

Śliczna! Taka z języczkiem ;) (WTF?! XD)
Jesztem CRAZY! BOSKA <3
Sweet :3

Teraz przejdźmy do animacji :

Bardzo ładna :3
Lel, prawie że podobna do tej wyżej xD O.e

TAK, TAK.
To już wreszcie koniec.
Kto dobrnął aż tu? :3

Dobra, a teraz tak na serio.

Ten post zajął mi naprawdę wiele czasu. Natrudziłam się przy nim. Chciałam wam zrobić niespodziankę c; Naprawdę. Myślę, że wam się podobała. Proszę, doceńcie mój wysiłek.

Mam nadzieję, że post się podobał :*

Pozdrawiam





7 komentarzy:

  1. Czyli mnie nie lubisz ?! :C Foch Forever z przytupem ! Ja Cię przecież lubię !!! A tak na serio ... XD, bardzo fajny post. Doceniam Twój wysiłek, widać efekty. Pozdrawiam, olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O bosze xD
      Zapomniałam o tb....

      Sory xD

      Usuń
    2. Hehe XD Widzisz, ty masz moc, bo o mnie żaden człowiek nie zapomniał. Ja jestem taka dziwna, że o mnie się nie da zapomnieć XD Hahaha XD Nie no spk. Żartuję. Nic się nie stało, coś ty ;)

      dziwna, olliwka1000

      Usuń
  2. O Mnie też!? XDD
    Ale co tam... ? ;)
    Crazy Wiga ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały post a loga przepiękne :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za logo :* Świetny post :)

    ~szara laska roku

    OdpowiedzUsuń