sobota, 18 października 2014

Wyniki?

Heii!
Dzisiaj jest 18.10.. i WYNIKI?
Nie wiem co napisać..
Trudno jest mi to jednoznacznie określić, bo z drugiej strony to blog Marty.
Ale ankieta prezentuje się tak:



Według tej oto ankiety na 100% zostałaby olliwka1000, a następnie po niej [ala123].
Co do wyników: według mojej myśli są sprzeczne z jedną osobą. Nie uważacie?
Natomiast sweet elena (se), wymagałaby decyzji Marty. ALE TO NIE TAK.
Jest jeden post w wersji roboczej, który wszystko wyjaśnia.
Czytelników narazie zatrzymamy w niepewności. ;) Gdy będę wiedziała coś więcej, zainformuję Was.

Tymczasem za niedługo blog osiągnie 30 TYSIĘCY WYŚWIETLEŃ!!!!!!
A potem już tylko z górki i coraz więcej. <33333333333 :*
Tym razem nie zorganizuję loterii, tylko coś innego. Nie zdradzę. :))

Pozdrawiam,

8 komentarzy:

  1. A kiedy wyniki tamtej loterii ? c: O matko, miała najwięcej głosów ?! To są jakieś ukryte kamery ?! Moim zdaniem, Olga (sweet elena) powinna zostać. Pisała najdłuższe, najlepsze posty z nas wszystkich (chodzi mi o mnie i Wikę, redaktorki na okresie próbnym).

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh Ty specjalnie tak piszesz . A tak to się cieszysz -.-

      Usuń
    2. I ja pisałam długie posty . Zobacz Sobie Opłacalne Awardsy -.-''

      Usuń
    3. Taaak, Wika, jaaasne XDD
      Bardzo długie XDD
      Olliwka, dzięki, ale pewnie i tak nie zostanę ;/
      XD

      Usuń
    4. Wika, ja się cieszę to prawda, ale czemu nie mogę się cieszyć ? Wyrażam swoje zdanie, i tyle. A bardzo podobały mi się posty Olgi, były ciekawe i długie. A ty Olgo zostaniesz, mówię ci ! :3

      olliwka1000

      Usuń
    5. Zobaczysz, że nie XDD
      Twoje posty były o niebo lepsze !!

      Usuń
  2. Pisałam już, że loteria odwołana, bo za mało osób.. c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisałam już, że loteria odwołana, bo za mało osób.. c:

    OdpowiedzUsuń