niedziela, 12 października 2014

Wszystko się sypie. - Muffs

Hei.
Tu Muffs (Wizzy). Wiem, nie piszę często, ale co zrobić? Wiem nie jestem tu adminem, ale wszyscy odchodzą. Przez to blog się rozpada. MY REDAKTORZY (Wiem, że Ola ma przerwę.) powinniśmy wkładać w to całe serce blogerskie. Wiem, że real ważniejszy i wgl ale kiedy nie piszemy czytelnicy nie mają okazji dowiedzieć się co nowego na MSP! Wiem, że Milka pisała taki post, ale każdy z nas musi zainterweniować. Wika odeszła, Maja to samo. 2 świetne dziewczyny odeszły. Ja też wczoraj myślałam nad odejściem (znowu), ponieważ MovieStarPlanet nie sprawia mi już przyjemności z gry. Ale nie martwcie się nie odchodzę. Kiedy usiąde na kompa napiszę jakiegoś posta z MSP.
Jutro mam wolne, konkurs kuratoryjny z Polaka i nocowanie w sql. *-* We wtorek też mam wolne. Mam lekkie zapalenie gardła ;_; Fajnie prawda? ;_;
Myśle, że to tyle.
Muffs. *-*
PS: Czekam na hejty.

2 komentarze: