poniedziałek, 13 października 2014

Jesteście naprawdę pocieszni ♥

Siemka, tu Milka ;* Zdziwienie? :o Piszę na tablecie, więc z góry przepraszam za wszelaki błędy. W tym poście chciałabym Wam podziękować, a najbardziej Marcie i Kasi (tej drugiej xd) za niepozwolenie mi na odejście z bloga. Dziękuję Wam naprawdę za te słowa ♥ Nawet nie wiecie, ile ona dla mnie znaczą. Bardzo dziękuję za wsparcie. Teraz czuję się tutaj potrzebna i tak naprawdę dopiero teraz poczułam,  jaką radość sprawia mi pisanie postów dla Was :* Dopiero teraz jestem tego świadoma w 100%. Dzisiaj przypomniało mi się,  jak tutaj jeszcze nie pisałam. Moim marzeniem było właśnie dołączenie tutaj. Włożyłam wiele wysiłku, ale udało się. Potem pomyślałam, czy naprawdę chciałabym to wszystko stracić? Na tym blogu poznałam wielu przyjaciół... Jest on dla mnie tak ważny, że mogłabym nawet umrzeć, żeby napisać tutaj chociaż ostatni post ♡ Jeżeli Ty Wiko uważasz, że ten blog jest głupi to źle uważasz. Jest najcudowniejszy na świecie! Może Ty, nie doceniasz go tak samo jak ja, ale nie musisz odrazu mówić, że jest głupi. Przecież to może kogoś urazić,  np. Marte. Oba wkłada wiele wysiłku w tego bloga, a ty po prostu sobie mówisz, że on jest "głupi". Możesz tak sobie uważać, ale nie musisz tego wyrażać w skutek tego, że Marta nie napisała o tobie w roboczej.
Naprawdę Dziękuję Wam Wszystkim ♥♥♥♥♥
I w ogóle za to, że mogę tu pisać ♡
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz