niedziela, 12 października 2014

● Bo trzeba wtrącić swoje 3 grosze.. ●

Witam!
Tu Ola. Pisałam, że nie będzie postów - to prawda.. Ale dołuje mnie pewna sprawa.. Czy ja piszę po chińsku?! Chyba NIE UMIECIE CZYTAĆ. Piszę, że odchodzę na czas nieokreślony to Wy nie zmieniajcie mojej decyzji! Podobnie do Marty (#potwierdzoneinfo [teraz będę tego używać]), nie komentuję postów, ALE JE CZYTAM! Komentarze też. Każdy post w wersjach roboczych, na miarę sił, staram się poprawiać literówki, jak i wszelakie błędy ortograficzne. Więc: Czemu piszecie, że się nie udzielam w blogu? -.-
To mnie uraziło.. Staram się jakoś to podtrzymać, dodałam nowych redaktorów, a Wy takie rzeczy wypisujecie na pocztę.. No to błagam, nie dziwcie się, że nie piszę często postów. Piszę, gdy mogę.
Do cholery jasnej?! Czy to do Was nie dociera?!
Ostatnio często mam ciekawe rozmowy z ludziami z klasy, a chcę mieć dobre kontakty. :')
Rozumiecie?
Nie spamujcie mi poczty! Błagam!
A to, że Marta napisała to i owo w wersji roboczej, TO NIE ZNACZY, ŻE WIKA MA ODCHODZIĆ.C';
Zachowujecie się jak małe dzieci, really.

Tyle.

25 komentarzy:

  1. Olu
    Wiem że to było pochopne, ale każdy pisze , że ja pisze (ale to dziwnie brzmi) krótko ;-; Ja dopiero zaczynam blogować i jeszcze się muszę dużo nauczyć.Jak narazię (może) zrobię sobie od tego przerwę :) Jeśli przeczytał moje wypociny to Wowo C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Co
    Ja
    Napisałam
    W
    Wersji
    Roboczej
    Boże

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale i tak było to wiadome , że Oliwia przejdźie , bo do mnie zawsze coś miałyście ! A Oliwka tak samo pisała krótko , i do niej nic nie miałyście !
    Wiga ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pisałam krótko ? O.O Pierwsze słyszę. Pisałam normalne posty, takiej długości, jak post każdego. Nie wiem, czemu tak sądzisz, że pisałam krótkie posty. No sorry, nie pisałam krótko, moim zdaniem. Pisałam normalnie, jak każdy.

      olliwka1000

      Usuń
    2. Odczep sie od niej, ok? Odeszłas z własnej woli, a teraz obrażasz i krytykujesz innych redaktorów. Mogę wiedzieć co w moim poście z roboczych tak cię uraziło? Słucham.
      Szczerze ? Nie podobały mi sie twoje posty. I co? To moje zdanie. Były krótkie i tyle, ok?

      Usuń
    3. Żałuję że pisałam na tak GLUPIM blogi ;-;

      Usuń
    4. Chyba tylko ty tak uważasz. -,-

      Usuń
    5. Hahhahahaha Wiktoria XD
      Bożeeeee......masakra XD
      Masz więcej głosów niż ja, a piszesz, że ten blog jest głupi. Owszem, może nie piszę najlepiej, ale Tw 3 zdania to dużo nie jest XD So ogae.

      Usuń
    6. Żal. Pl Olgaa ;)

      Usuń
    7. Hahahhahahahah XDD
      Wiktoria, ogarniesz dupę ? :D
      Jak napiszesz ŻAL KROPKA PE EL to niby jesteś #ςøøι ?
      No nie XDD
      Nie pasi - nie wbijaj na bloga, przynajmniej będzie normalnie XDD

      Usuń
    8. Hmmm dziwna jesteś ? I weś przestań z tym "XD" Bo też nie jesteś cool wiesz A ty ogarniesz dupe ?

      Usuń
    9. A co mi Sz. P. Wiktoria zrobi, hmmm ??

      Może jesteś zazdrosna, bo Kisielka napisała w komie, że jej się Tw posty nie podobały, a w jej poście (w.robocza) sama wiesz co ? :D
      Nooo, na 100 tak jest !! XDD
      Oeyu, napisałam XDD to jestem taaaaka okroooopnaaa !! Hahahahah XD Lol XD Hahha XD Hahahah XD
      Pozdro z podłogi, leżę normalnie. I kto tu jest dziwny ?!

      Usuń
    10. Poza tym naucz się pisać ja odróżniam Ś od Ź.
      Wyraz "weź" !!

      Usuń
    11. Po pierwsze mam nowy telefon i mi się same wyrazy zmieniają -.-
      Po drugie nie jestem zazdrosna matole :) Po trzecie zamknie się .

      Usuń
    12. Zamknij się , nie mam czasu na Ciebie bo jadę do kina -.- Dowidzenia

      Usuń
    13. Taaaak jaaasne telefon robi błędy orto XDD

      A "DOWIDZENIA" może też
      napisał za Ciebie, matole ? XD Poza tym...
      Weź się poucz, najlepiej przyrody, matmy, αngola czy czego tam chcesz. POLAKA ?!!
      Sama się zamknij, ile Ty masz lat ?

      Usuń
  4. Nie kryt kuje do jasnej cholery to moje zdanie -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Wika, nie powinnaś mówić, że ten blog jest głupi. Sama się zgłosiłaś, do pisania. Marta, wkłada całe swoje serce, w bloga, aby był najlepszy. A ty mówisz na niego głupi. Marcie, może być przykro ...

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  6. L-O-L!
    O CO WY KURWA KŁÓCICIE?!
    NAJLEPIEJ TO WYPADA NIC NIE PISAĆ
    TO, ŻE MARTA NAPISAŁA ŻE JEJ ULUBIONĄ REDAKTORKĄ Z DODANYCH JEST OLIWIA,TO SORRY BARDZO,ALE TO JEDNAK MARTY BLOG
    JEŚLI NAPRAWDĘ TEN BLOG JEST DO DUPY,TO NIE MIAŁ BY OK. 30 TYS. WYŚ .

    DZIĘKUJĘ ZA ZROZUMIENIE,
    Z USZANOWANIEM,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  7. JEŚLU OLIWKA PISZE KRÓTKO TO JA JESTEM KSIADZ I GEJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże masakraaa .... OlGa to może ty jesteś jakimś debilem ? :DDDDDDDDDDDD Żal.pl Kur sorry ; ((( poplacze się wiocha.pl teraz lepiej !!! ; DDDDDD

      Usuń
    2. Kurna, Wiktoria, zamkniesz się kiedyś ?!

      Usuń