sobota, 11 października 2014

Mój nowy teledysk ♥

Cześć :)
Ten post będzie krótki :D
Dobram jak sam tytuł mówi , chodzi o teledysk . Ale jaki ? Taq zrobiłam nowy teledysk , specjalnie dla Oli (Mika2118) <33
Ale możecie go wszyscy zobaczyć zaraz podam Link. Ale tak w sprawie teledysku , trochę nie równo , bo program zwalił :(
https://www.youtube.com/watch?v=u7-fslONVeg
No dobrze w tym poście tylko tyle chciałam Wam powiedzieć :)
EDIT : Siostra Mi powiedziała , żebym się z Wami pożegnała , bo i tak Oliwia wygra.

4 komentarze:

  1. Nie mów tak należy Ci się posada ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę, nie pisz postów promujących. Sorry, to niepotrzebny spam. Chciałabym także, abyś pisała dłuższe posty, a informację o teledysku możesz zamieścić na końcu posta. ._.
    Dzienaa,
    ~Kisiel

    OdpowiedzUsuń
  3. Marta Ty chyba już wiesz że odeszłam z bloga?

    OdpowiedzUsuń