niedziela, 26 października 2014

Znowu nie pisze. + Art with Wizzy.

Hej.
Tu Wizzy. Wiem, znowu nie piszę. ;-; Ale, teraz mamy awantury w szkole, bo rodzice chcą się pozbyć pana od matematyki. Ale to już inny temat. Na początek parę informacji. Nie będe pisać super często, powodem jest nauka. Po drugie, chce zając się życiem realnym, więc jeśli chcecie wiedzieć co się ze mną dzieje zapraszam na mojego bloga o życiu (TEGO CO MIAŁAM. Wiem reklama. ;_;). Dobra koniec informacji. Przechodzimy do serii.
Nowa seria polega na tym, że co jakiś czas będe wstawiać wyzwanie artystyczne (rysunki), które wybierzecie WY. (BREK FRII, SORRY :X) Pierwszym wyzwaniem jest praca domowa na plastykę. Supi wyzwanie, wiem. Zdjęcie pracy będzie na końcu. Pracę zrobiłam w kolorach zimnych (mieliśmy do wyboru kolory ciepłe i zimne) (San gos dałn xo Sorry. Odbija mi.). Cała praca jest wycinanką z dodatkiem korektora. C: Nie mam talentu do rysowania, malowania, wycinania. Do wyboru macie:
* Moja MovieStar (WizzyGirl dla przypomnienia)
* Ariana Grande
* Znak Igrzysk Śmierci.
Tak, nie miałam pomysłu. ;-; Coż.
Kończę,
Wizzy.
PS: Piszę z telefonu, przepraszam za błędy.

5 komentarzy: