wtorek, 7 października 2014

TAK! Zostaję z wami! :* + Jak się zaprzyjaźniłam z Olą! XD + Hot or Not #2

He sjemanko ;D Tak, tu Mleczna Milka (WTF?!). Tak, dobrze czytasz MILKA. Jestem chora, a raczej przeziębiona. Jestem w domu. Może jutro też zostanę, ale wątpię. Na początku chciałabym "nadrobić zaległości". Przepraszam, że nie zrobiłam Hod or Nod w sobotę wieczorem oraz w niedzielę ;/ Dopsze (b. spec) powiem wam dlaczego. c; Kupiłam sobie w sobotę krosno do gumek Loom Bands (tak tych "rakotwórczych" c; c; c;) i mam "manię". Robię teraz całymi dniami 9i nocami xD) breloczki np. truskawki ^^ To jest takie wciągające *0* Więc bardzo was przepraszam :*
Przed Hot or Not, mam dla was pewną wiadomość. Otóż, zostaję z wami  na blogu <3 Macie dowód mojej rozmowy z Martą :
Hihi, widzicie? :3 Zostaję :*** Mam zaciesz ;D Ogz, żebym nie przedłużała, bardzo dziękuje. Komu? Wszystkim (no i oczywiście Marcie i Oli xDDD) za to, że mogę tu zostać na stałe :3
Lel, teraz mi sje przypomniało, jak zaprzyjaźniłam sje z Olą ;-; Powiem wam xD :
Zaczęło się od tego, że założyłam bloga. W pewnym poście napisałam, że mam dość i usuwam bloga. Zapytałam się tam też, czy ktoś go wogle czyta. Wtedy Ola napisała ten o to komentarz xD :
No i właśnie od tego się zaczęło. Potem było tak :
Wzięłam udział w konkursie na redaktora na blogu pewnej dziewczyny (nie chce reklamować) i właśnie w nim wzięła też udział Ola. Udało jej się dostać, a mi nie. W jednym z jej postów napisałam komentarz, że pod jej postami jest tyle komów, a pod moimi żadnych. Ja robię konkursy i nawet wtedy nikt się nie zgłasza. Ola odpisała mi tak : "Jeżeli konkurs nadal trwa, zgłoszę się". Potem zaczęłam gadać z Olą na MSP. Pewnego razu zauważyłam tego bloga. Od razu chciałam tu pisać. No i się udało. A teraz jeszcze więcej gadamy xD
Zaciekawiło to kogoś wogle? ;-; Sory, ale tak mi się przypomniało. Po prostu mnie to śmieszy xD Dobra, wiem, że tylko na to czekacie, więc teraz Hot or Not.

W dzisiejszym poście ocenie stroje tych osób : biscuit2002, 3kicia30, Waloiana1236, Mika2118 i szara laska roku. Zaczynamy!
Na pierwszy ogień idzie... Waloiana1236 czyli Maja :
Twarz : Ogólnie jest ładna. Nie podobają mi się jedynie te "jasno-różowe usta". Nie wyglądają za pięknie, ale w przypadku twojej MS są świetne! 8/10.
Włosy : Niezbyt mi się podobaja, lecz tu są świetne! Żadne inne nie pasowałyby do tego kompletu tak samo, jak te. 10/10.
Bluzka : Powiem tak, jak moja babcia "ładna i praktyczna" XD Śliczna. Kolor jak najbardziej trafiony c; 10/10.
Spodnie : Awww ;x; Śliczne! Po prostu cudo. W połączeniu z bluzką = boskie <3 10/10.
Obuwie : Hym, balerinki są ładne, ale zlewają się ze spodenkami. Lepiej by wyglądały, gdyby były zielone ;) Ale to już mały szczegół. 8/10.
Dodatki : Super! Naprawdę z dodatkami nie przesadziłaś! Wszystko do siebie pasuje. 10/10.
Cała ocena : 56/60 - świetnie!

Następna będzie Mika2118 czyli Ola :
Twarz : Idealna! Nie ma w niej nic do poprawienia! 10/10.
Włosy : Bosze! Boszkie! <3333 Hihi, czarne xD Sry. Świetnie wyglądają na twojej MS. 10/10.
Bluzka : Prześliczna! Taka biała bluzka z czarną "marynarką". (Nie umiem tego nazwać xD). 10/10.
Spodnie : Tak samo jak w przypadku Mai, są prześliczne, lecz bardziej pasowałyby tu jakieś dłuższe :/ 8/10.
Obuwie : Lel, znowu to samo co u Mai. Widać, macie to rodzinne (MILKA ZAMKNIJ SJE!!! ;-;). Idealnie pasują ;) 10/10.
Dodatki : Ojojoj... Za dużo się tu dzieje! "Uszka" pasują, tak samo jak kolczyki w uszach i tatuaże. Za to czarna kokardka we włosach już mniej. 7/10.
Cała ocena : 55/60 - świetny wynik!

Kolejna jest szara laska roku :
Twarz : Nie mam co tu mówić; jest zajebiaszcza! (Nie przeklne, ponieważ tego bloga mogą czytać mniejsi czytelnicy). 10/10.
Włosy : Ach, moje ulubione. Naturalny blond, śliczny fason... IDEALNE! 10/10.
Bluzka : Z nowego konkursu. Mnie też bardzo się ona podoba. Kolor jest prześliczny. 10/10.
Spodnie : Ludzie! Co wy macie z tymi spodenkami?! XDD Świetne. 10/10.
Obuwie : A co ja mam znowu tu pisać? Buty są po prostu idealne. 10/10.
Dodatki : Ten wianuszek jest świetny! <333 MOM i serca na nogę także pasują jak "ulał" XD 10/10.
Cała ocena : 60/60. - BRAWWWOOO! MAKYMALNY WYNIK! :*

Przedostatnia będzie biscuit2002 :
Twarz : Tu także nie mam co mówić. Jest po prostu świetna. 10/10.
Włosy : Mój ulubiony kucyk. Jest taki (że to tak ujmę) "rozczapirzony". Idealny blond ;D 10/10.
Bluzka : Koteł *,* Fason i kolory  ideali! ^^ 10/10.
Spodnie : To chyba taka spódniczka co nie? XD Nie rozpoznaje :3 10/10.
Obuwie : No po prostu; brak słów! Świetne! 10/10.
Dodatki : Zwykłe okulary. Nic nie jest przesadzone. 10/10.
Cała ocena : 60/60. - ZNOWU MAKS. WYNIK! BARWO! :3

Ostatnia będzie 3kicia30 :
Twarz : Niezbyt mi się podoba... 10/10.
Włosy : Śliczne! Kolor także mi się podoba! 10/10.
Sukienka : BOSKA! 20/20.
Obuwie : Kozaki do sukienki? Sory, to źle wygląda ;/ 3/10.
Dodatki : Śliczna czapka! Jestem zdziwiona, ponieważ pasuje :o 10/10.
Cała ocena : 53/60. - dobry wynik.

To już koniec posta! :3

ZGŁASZAJCIE SIĘ W KOMACH! ^^

Pozdrawiam



 




 

9 komentarzy:

  1. Zglaszam sje :*
    ~δωεετ ειεηα (δε)
    Nie ma to jak znaki w tel XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fanie,że mnie wzięłaś do Hot or Not.A kozaki do sukienki dla tego,że sukienek za bardzo nie lubię,a kupiłam ją przez pomyłkę.. :\ Ale OK,dzięki za ocenę! ;3 I dla tych,którzy nie załapali-ja jestem 3kicia30.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow maks punktów! Koteły rządzą xD
    - biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się *0* XD
    XXXXXTOLKAXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybierzesz mnie ? XD Plosem XDD Tak ładnie plosem. Nawet wymyśliłam nowy słowo dla ciebie XD I gratuluję zostania na blogu :3

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  6. MAX PUNKTÓW!!!! Dziękiiii ^-^

    ~szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  7. Woo odkryłam że piszesz tue. D: Fajny pościk, mash natnatularne (ŁOT) umjejentnosici. Zgłaszam się MUAHAHA MUYHYHY. Wiem muszę się ogarnąć. XD Żebyś wiedziała - tu AmyeChan. XDDD Pzdr!

    OdpowiedzUsuń