niedziela, 12 października 2014

Ta, czy naprawdę muszę to zrobić? + Bądź jak ikona MSP! #1 - Becca Beats

Siemka, tu Milka. Ostatnio zastanawiam się nad odejściem z bloga... Mam swoje powody, kilka wam wymienię. Ostatnio NIKT nie komentuje moich postów :/ To trochę przykre, bo ja naprawdę się staram. Proszę, nie naśmiewajcie się z moich "powodów", bo to może kogoś naprawdę urazić, lecz w głębi duszy coś mi mówi "NIE ODCHODŹ! ZOSTAŃ!". No i właśnie nie odejdę <3 Coś dziwnego mnie tu zatrzymuje i nie może przestać mnie zatrzymywać.
Pamiętacie, jak pytałam się Was, jaką serię mam zrobić? Wypadło na "Bądź jak ikona MSP!". No więc Bóg tak chciał i ją właśnie TERAZ zacznę ^^ (Heheszki B)). Dzisiaj "upodobnię się" do niejakiej Beccy Beats. Oczywiście jest to ikona MSP, a nie świata "realnego". O to, jak ona wygląda :
O to, co wyszło mi w sklepie :
WOOOOOW! <3 Prawie identyczna! Dlaczego prawie? To dziwne, ponieważ w sklepie nie ma takiej czapki, jaką ma Becca, więc użyłam podobnej, tylko z innym napisem. Jedyne, co mi się tu nie podoba, to cena. 3000 sc to naprawdę dużo. Fakt, tyle tu tako ponawalałam, ale tak jest w originalnym stroju, a ja mam się upodobniać do ikon MSP. Gdyby nie to, że moja MS jest taka blada, byłaby niemalże nie do rozpoznania.
Skład :
W skład look'a wchodzi aż 8 rzeczy. Ogólnie cały komplet jest dla Vipów. (Chyba nie muszę wymienić przez co, co nie? XD).

Na dzisiaj to już koniec :c

Piszcie, do kogo mam się upodobnić w następnej części serii ;D
Starla Sky
Coco Calloway

Pozdrawiam



11 komentarzy:

  1. Jak odejdziesz to Cię zamorduje. <333
    Super post.
    W nast cz. Weź Coco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coco. *-*
    Super post! Jak odejdziesz to po tb! :O
    *Wizzy*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauważyłam jeden błąd. Jest on dość częsty xd. Tym błędem jest: original. Nie wiem, czy napisałaś to specjalnie ale ok. Pisze się oryginał :p. To nie hejt. Mam nadzieję, że zapamiętasz na przyszłość.
    Co do posta, fajny. Jak dla mnie, mógłby być trochę dłuższy, ale jak kto woli :).
    PRZEPRASZAM JEŚLI CIĘ URAZIŁAM, ALE LUBIĘ UDAWAĆ KRYTYKA XD
    Pozdrawiam
    ~Miśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tsa, gdzie niby to napisałam? Po za tym, jak coś takiego jest, to prostu zamiast "ł" napisałam "l". A według mnie, post nie jest taki krótki, a nawet jeśli jest, to tylko przez to, że nie miałam czasu, a chciałam coś napisać.

      Usuń
    2. Ale original jezd. XD
      Zdanie "FAKT,..."

      Usuń
  5. A jak znalazłaś te ubrania? Długo ich się szuka...

    OdpowiedzUsuń