piątek, 17 października 2014

Looki na okazję #1

Cześć :). Tutaj Oliwia. Przepraszam, za nie napisanie żadnego posta, ale nie miałam żadnych pomysłów. Dzisiaj, przychodzę do was z nową serią "Looki na okazję". O co w niej chodzi ? Będziecie wybierać poszczególną kategorią, a ja będą robić do niej looki, a także je opisywać. W pierwszej części, wybrałam kategorię szkoła. No to zaczynamy !


Jak ubieramy się do szkoły ? : Do szkoły, ubieramy się podobnie, jednak nie zupełnie. Inne kolory, inna bluzka, spodnie, obuwie, ale łączy nas skromność. Dlaczego ? Do szkoły, nie chodzi w krótkiej spódniczce, ani w stroju kąpielowym, tylko w jakimś odpowiednim ubraniu. Ubranie, musi być skromne, i takie powinno być. Ładne, ale skromne.

Jak można się w tym przypadku ubrać ? : Ja, polecam żywe, ładne kolory. Jednak trzeba pamiętać, że nie może być to strój kąpielowy itp. Moje propozycję :

Postawiłam na żywe kolory, ale pamiętałam o tej skromności. Jest to nie za krótka sukienka, z pasującymi butami. Włosy są upięte w kok, a ich kolor jest naturalny. Do tego, dodałam słodką kokardkę. Tak, mogłabym się ubrać.

Jak widać ten strój, bardziej przypomina strój szkolny. Jest elegancki, ma bardzo ładne kolory. Ta spódniczka świetnie komponuję się z resztą ! Buty, są naturalne, a włosy są upięte na bok. Elegancki, skromny strój, który nadaję się świetnie do szkoły.

Strój ten, jest bardzo elegancki, ale ładny. Bluzka wygląda jak komplet, w połączeniu z spódniczką. Okulary nie są brzydkie, w tym looku wyglądają fantastycznie ! Baletki są śliczne, a te kolory są cudne.

Jak na dzisiaj, to tyle. W następnej części macie do wyboru :
Look do pracy.
Look  na randkę.
Look na galę.
Look gwiazda rocka.
Look na jesienny spacer.

Wybierajcie więc. Do zobaczenia !

5 komentarzy:

  1. Look na randkę :DDDDDDDDDDDDDD

    Olcia :*

    ps. Świetna seria :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Na randkę
    AHAHHAAHHAHAHAHAH
    Ahahhahahahha
    Ahahhahhabaha.hahahahhaha
    Ahahahhahahahhahahhahaha
    Ahahahahahaha
    Szory głupawka xds
    ~SZAKRENCONA *J. Polski: Zakręcona Miśka xD* MIŹGA

    OdpowiedzUsuń