czwartek, 9 października 2014

Look "Luźna dziewczyna" + Bardzo ważna informacja !

Cześć :). Tutaj Oliwia. Dzisiaj, przygotowałam dla was look "luźna dziewczyna". Dlaczego taka nazwa ? Bo look kojarzy mi się z dziewczyną, która nie lubi być elegancka, lecz luźna,trochę zbuntowana (jezu, co ja to piszę ? Czy ktoś mi powie, bo ja nie wiem ;_;). Ok, przejdźmy do looka (chyba ja przejdę, OMG XD).

Look jest całkiem, całkiem. Długo myślałam nad butami, ale to właśnie one, mówią za ten cały look (jak buty mogą mówić, no powiedzcie ?). Chodzi mi o to że oddają tą luźną dziewczynę, właśnie te buty. Kolory są cudne, takie akurat.

Ta wersja kolorystyczna, kojarzy mi się z jesienią. I bardzo dobrze ! Jest śliczna.

Teraz informacja. Jutro kończy się mój, sweet eleny, i podejrzewam Wiki, okres próbny. Ej, kto zostaję, kto odchodzi ? Bardzo proszę napiszcie mi, chcę wiedzieć na czym stoję (no przecież na ziemi ...). Jutro jest dziesiąty, a Ola, napisała że dziesiątego kończy się okres próbny. Wstawicie ankietę, czy jak to będzie ?

Ok, to tyle. Pozdrawiam was gorąco, i komentujcie ! Zachęcam ! Pozdrawiam,




4 komentarze:

  1. Tak, najprawdopodobniej (wow, umiem napisać tak długie słowo ? Nie, telefon za mnie napisał w propozycjach wyrazów, nie oszukujmy się) 15.10 będzie ankieta.
    Wiem,, że zostaniesz. A ja nie XDD
    JEEEAA, BO TAKIE JEST ŻYCIE, OOOOOŁ......

    Co do looka......ŻAJEBIASZCZY <33
    Tylko ta bluzka średnio mi się podoba XDD

    Powodzenia (po co, raczej dla mnie, Ty na sto zostajesz XD Pewnie nawet JA na Cb zagłosuję...XD) !!!!!!
    ~δωεετ ειεηα (δε)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że ty zostaniesz. Piszesz świetne post, nie oszukujmy się !

      olliwka1000

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak naprawdę, to nwm jak zrobić ankietę, bo bloggrowa nie chodzi xd
    Coś wymyślę, nie martwcie się :)

    OdpowiedzUsuń