wtorek, 7 października 2014

Look bez nazwy :D

Heii ! ♥
Znowu mam dla Was looka... Nie wiem czy Was nie  nudzę ? Piszcie w komentarzach czy mam dalej robić looki czy coś innego :D
A no tak , bo Ja prowadzę looki i ocenianie filmów XD Dobra zamulam przejdę do looka :3
Dobra prezentuję on się tak :
Ładny c' nie ? :D No dobra taki skromny look.... Fioletowy *_* ♥ Piękność ludzka XDDD
Dziś nie będzie innych wersji , bo muszę zaraz iść.....
Dobra dam sesje :
*O* Jak Mi wyszło XDD Dobra nje ( bł. spec) ma żadnego błędu ♥
Dobra jeszcze podam Wam cenę tego looku.
Ok cena ..... droga strasznie , ale jeszcze odjąć parę rzeczy to... 3750sc !
Dobra o looku to już wszystko a teraz  zobaczycie :D
Widzicie ? Mam 21lvl ♥♥♥ :D XD
Znów Głupaffga ;-;
Miałam pisać dłuższe posty ;-; Dobra tam kiedy indziej zrobię długiego posta XDD
Dobra to na tyle dziś :*








3 komentarze: