sobota, 18 października 2014

♥Odchodzę na zawsze...

Witajcie Kochani!
Teraz aktualnie nie gram na Transformice ponieważ pracują. Więc... czemu się tym nie zająć teraz?
Chcę wam powiedzieć, że odchodzę.
Hm... dlaczego?
♥Może dlatego, że TFM jest lepsze?
♥MSP mi się znudziło?
♥Zmieniłam się?
♥Wyrosłam?
♥Za dużo nauki?
►Pytań jest mnóstwo. Jednak... Ania (konik mustang) odeszła i dało mi to do myślenia.

Dokładnie się z tym zgadzam. Jestem osobą, która lubiła MSP.
Więc to ostatni post z mojej strony...
Nie chcę mi się pisać więc nic już nie napiszę xD
Hm... to jak? Zobaczymy się na Transformice?
♥To jak?
Tutaj chcę napisać o sobie na tfm.
Można mnie znaleść w room'ach: #deathmatch i #ffarace
Zwykle jak jestem piszę z różnymi osobami.
Aha, no tak. Nazwa .___.
Sonnyania
Wiem, wiem, bez hejtów. XD

<Pozdrawiam, wasza Ania♥>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz