wtorek, 7 października 2014

Mój dzoinek w szkółce.

Czesio ;3
Tak, tak zgadliście tu ja jedyna i nie powtarzalna Wasza Maja.
Chciałam dzisiaj napisać swój dzień był on dość dziwny więc pomyślałam ahhh... napiszę na blogu a dlatego, że gadaliśmy takie głuptki takie nasze klasowe xD

Religia- ksiąd mówił o ludziach opentanych złymi duchami itd.
5 min. przerwa- śmiałyśmy się chłopakami i gadaliśmy o jednym żarcie.
Matematyka- pani oddała sprawdziany z wczoraj 4 to nawet dobrze.
10 min. przerwa- Łukasz mówił, że Ja, Wika, Wera, Matylda i Zuza brałyśmy dopalacze bo gadamy jak naćpane. Kuba mówił, że ma do sprzedania piasek który nielegalnie wywozi z piaskownicy siostry, a my gupie mówimy że tam są pigułki XDDDD
W-F - rzucanie piłeczką palantową a pani do mnie nie doszła hehehhehe =D

J.Polski - opis obrazu ''Martwa natura''
J.Angielski - robiliśmy Present Simple- zdnaia twierdzące powtórzenie.

A i nasza ulubiona piosenka klasowa Lel.



Narazie tylko taka a potem nie mam pojęcia jaka będzie później XD

Pa ○


PS: Jakie stare logo :p


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz