sobota, 4 października 2014

Mam kilka pomysłów na serię...

Siemka, tu Milka. Mam kilka pomysłów na nowe serie, ale nie wiem którą wybrać. Będziecie mogli sami zdecydować w tym poście! Podam nazwy, oraz przykłady abyście mogli zobaczyć o co w nich chodzi. Chyba rozumiecie, co nie? :3 Nie przedłużając, zacznę od nazw :

• Czas na... WYWIAD!
• Bądź jak ikona MSP!
• Porady i triki modowe.

A teraz pokarzę "przykłady" tych o to serii.
Pierwsze będzie seria "Czas na... WYWIAD!". o co w niej chodzi? Wybieram jakąś osobę i przeprowadzam z nią wywiad. Przykład :
Wywiad przeprowadzę z Mają (Waloiana1236). :
K - Ja Milka, Kasia
M - Maja

K : Maja, mogę z tobą przeprowadzić krótki wywiad?
M : Jasne ;)
K : 1. Skąd dowiedziałaś się o MSP?
M : O MSP, dowiedziałam się z reklamy w internecie ;D
K : 2. Za co najbardziej podoba Ci się MSP?
M : Za kreatywność jaką można tu włożyć, że tak powiem. :3
K : 3. Czy kiedyś zamierzałaś odejść, z powodu nudnej gry?
M : Moje pierwsze konto to Waloiana, które usunęłam bo gra stała się nudna.
K : Dziękuje za wywiad :3
M : Proszę c:

Teraz czas na serię "Bądź jak ikona MSP!". W tej seryjce chodzi o to, że wybieram jakąś "ikonę" MSP. Np. te które występują w reklamach EM ES PE :3Następnie w sklepie robię jej "podobiznę" z ubrań. Przykład :
No i potem robię w sklepie jej podobiznę (screena nie dam xd).

Teraz ostatnia seria "Porady i triki modowe". Chodzi w nie o to, że daję wam triki oraz porady dotyczące mody np. jak zrobić ubrania wyglądająca jak dla VIP będąc NIE VIP itp. itd.

GŁOSUJCIE W KOMACH JAKĄ SERIĘ MAM ROBIĆ! :3

P.S. Wieczorem ukarze się druga część Hot or Not, więc zgłaszajcie się pod postem "Hot or Not #1". NIE tutaj.

Pozdrawiam



6 komentarzy:

  1. Ostatnia najlepsza :))

    A może ktoś ma pomysł, o czym ja mogę napisać ??:/

    Mam jeden pomysł, tylko spytam Kisielqa :D

    Ale tak to.....kompletnie nie mam pojęcia XDD

    Kto pomoże ?? :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się dowiedziałam o MSP z... plecaka koleżanki.:D dobra, drugie najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wywiady weź ^^
    Wiga ;3

    OdpowiedzUsuń