poniedziałek, 13 października 2014

#BOTAKIEJESTŻYCIE + Top Looks - looki z rzeczy w zakładce TOP + nowa seria, czyli "TOP: 5"

Hey, nie jestem specjalnie zdziwiona wynikami ankiety (która mi się nie wyświetla, widziałam u kol.) bo, tak jak pisałam, Olliwka wygra XD
Jednak cieszy mnie sam fakt, że jednak KTOŚ, a raczej kilku takich KTOSI, oddało na mnie głos. Miło mi, że chociaż kilku osobom podobał się mój sposób pisania. :)

OKey, teraz pokażę Wam luczegi, które stworzyłam grzebiąc w TOP.

Oto one:



Nie dam rady zrobić teraz składu, palety, itd., bo chcę zrealizować jeszcze OSTATNIĄ część tego posta - TOP: 5 - a nie mam za dużo czasu. XD

Dzisiaj będzie to TOP: 5 BEST SONGS.
Czyli 5 najlepszych (MOIM ZDANIEM!!!!) piosenek.
Klikając na tytuł każdej z nich, możecie ją odsłuchać c;

Wymieniam, tak jak np. na Esce, od końca :D






5. - Dawid Kwiatkowski - Na zawsze <3



4. - Elena ft. Glance - Mamma Mia !




3. - Indila - Derniere Danse




2. - Shakira ft. Rihanna - Can't remmember to forget you








1. - I tutaj, na pierwszym miejscu, nasza piękna POLSKA piosenka: NIESPODZIANECZKA !!! (KLIK!)







Pozdrawiam !!!



PS. Co ma być w następnym TOP: 5 ??? Do wyboru: FILMY (nie, nie z MSP...) lub VLOGERZY!!!

4 komentarze: