sobota, 25 października 2014

I'm Angel in sky... - Look + TOP: 5 #2

Hey.
Dzisiaj pragnę (tak, nie ma to jak ofiszyl) zaprezentować (ZNOWU ;-;) look'a.
Znów nie mam czasu XDD
Muszę się uczyć, jeeej D:
Zostało mi 7 minut kompjutera xd
A muszę znaleźć jeszcze fajne buciory do looku :D
OŁ, LAJF YS BRUTAL.
 Muszę jeszcze powiedzieć: W TOP: 5 BĘDĄ KSIĄŻKI. VLOGERZY NEXT RAZEM !!! Przepraszam :(


Aniołeg <33
Kocham <33






$po, teraz TOP: 5





MIEJSCE 5 - "TAJEMNICA ZIELONEJ PIECZĘCI" Serio bardzo wciąga, trudno odłożyć XDD






MIEJSCE 4 - "RICO, OSKAR I GŁĘBOCIENIE" Opowieść o niepełnosprawnym (trochę) chłopcu, jego małym przyjacielu i o mordercy dzieci.





MIEJSCE 3 - "ZAGADKA DIAMENTOWEJ DOLINY" Historia dzieci, które chciały znaleźć
 skarb - diamenty. Nie tylko one. Ktoś utrudnia im drogę, psuje samolot, itp....






MIEJSCE 2 - "HERA, MOJA MIŁOŚĆ" Książka o narkomance. Co by tu pisać ? Przeczytajcie sami :)







MIEJSCE 1 - "PAMIĘTNIK NARKOMANKI" Jest to pamiętnik, przepisany w książkę. Opowiada o Barbarze i jej uzależnieniu. Super książka, naprawdę warto sb czytnąć :P


A MOŻE KTOŚ Z WAS  CZYTAŁ KTÓRĄŚ Z KSIĄŻEK ? JEŚLI TAK, KTÓRĄ ? I JAKIE WRAŻENIA, OPINIA, TTD. ????



Pozdrawiam, Olga <3




10 komentarzy:

  1. Wieśniak, serio ? Zachowujesz się nie dojrzale, dziecinnie. Krytykujesz innych, a sama nie jesteś lepsza. Nie każdy ma u rodziny jak u Boga za piecem, ona może chcę poświęcić więcej czasu rodzinie, babci. Olga, nie przejmuj się, wiadomo że życie realne jest ważniejsze. Wika, obrażanie innych to nie jest dobre rozwiązanie, naprawdę. Patrz na siebie, nie krytykuj, nie oceniaj. Zawsze musisz wtrącić swoje trzy grosze. Wystarczy że napiszesz komentarz z opinią, a nie " LOL ty masz parę minut na kompa ?". To nie jest potrzebne, zostaw to dla siebie.

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Oliwia.
    Ja nie zachowuję się jak wieśniak, Wiktoria. Zazdrościsz mi i tyle. Widać to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, Wika serio? Mnie już po 2 godz. gry paczały bolą ;_____; Poza tym to ty jesteś (jak to pięknie ujełaś) "wieśniakiem". Nie obrażaj innych, bo sama Bogiem nie jesteś ;-; Po co zaglądasz na tego bloga jak on jest Twoim zdaniem "głupi"? Ha, odezwało się dziecko.
    P.S. Samczny był olej? :3

    (O, to ja też zaszpanuje!)
    Pozdro z Tesco.

    Powiesz coś jeszcze?
    A! I fajne masz teksty... Hm, z neta? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej do mózgu XDD
      A ona jeszcze napisała "NIKT MNIE NIE HEJTOWAŁ, LALUNIU."
      Wika, co to za teksty ? Na podryw ?! XDD

      Usuń
    2. To zgłaszaj :3 Łaski nam nie robisz :)

      Usuń
  4. Haha byłaś :)
    Jak nie jesteś kumata, to masz pecha.
    A czego zazdrościsz ? Tego, że ja zostałam na blogu :*
    Możesz go zgłaszać, tak jak Milka powiedziała - nikomu łaski nie robisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łoooo jakie ostre teksty ! Normalnie jak nóż XD Tyle, że tępy. Jak Ty =]
      Dobrze......więc wytłumacz się. Dlaczego mnie hejtujesz ? Hę ?
      No, proszę, teraz masz swoje pole do popisu XDD

      Usuń
  5. Kurde, t o p o c o t u z a g l ą d a s z ?? #Jane

    OdpowiedzUsuń