sobota, 4 października 2014

Look bez nazwy + GŁÓPAFFGA ;-;

Siema *_*
 Nie pisałam przez parę dni , bo nie miałam weny. Ale dziś mam dla Was look NIE VIP.
Okej tak się prezentuje :
 Cudoo <33 Zakochałam się w tym looku (Wiga zamula ;-; )
Mam tylko jedną wersję kolorystyczną... Prezentuje się taq :
Na obrazku macie od razu cenę XD (Nie patrzcie na nią ;x ). Oczywiście można odjąć te błyski na ryj XDDD I te czarne cienie :D
Łokej teraz sesja :
(Głupawga ;-; XDD)
No cóż mówić .. ? Chociaż! Jest jeden błąd..... W pierwszej animce :)
Możee teraz paleta kolorów :

Ale Ja fujara... skasowałam przed chwilą tą paletę kolorów (musiałam robić od nowa , ale Ja mądra! c' nie ? *Sarkazm* )
Dobra przejdę do LEGENDY *_______________*
Żółty - ordżinal
Czarny - Wersja niebieskaffa XD
Możecie  (musicie XD) to kupić u Mnie pod nazwą ♥11♥ Tsa wiem nazwa niesamowicie orygnialna c' nie ? *sarkazm* 
Noooom dobram to by było na dziś już wszystko (GŁÓPAFFGA SZALONIE NIE DOBRA ;-; )






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz