sobota, 11 października 2014

Urodzinowa wyprzedaż Vip + Poradnik + Moja historia MSP

Cześć :). Tutaj Oliwia. Na wstępie, chciałabym powiedzieć że jest ankieta, kto ma zostać na blogu. Głosujcie, bo czas macie do 17.10 ! Nawet jak będę mieć mało głosów i będę musiała odejść, to nic. Przyjemność to napisanie, chociaż jednego posta na tym blogu. Marzenie spełnione ! Pożyjemy, zobaczymy co będzie dalej. Ok, przechodzę do posta. Na MSP, jest nowa "Urodzinowa wyprzedaż", która jest naprawdę fajna.
Teraz ceny Vip Elite, są takie jak ceny Normalnego Vip. Super sprawa, bardzo dobrze, że to zrobili.

A teraz czas na poradnik. Jak mieć tyle ile się chcę znaj ? Nie raz, chcesz mieć tą znajomą, nie raz tą, ale w końcu skończy ci się miejsce w znajomych. Co wtedy ? Podążajcie za instrukcją.

1. Musisz ty, i dana osoba mieć wolne miejsce w serduszku.
2. Zapraszasz tą osobę do serduszka. Osoba, musi zaakceptować.
3. Po chwili, możesz wywalić tą osobę.
4. Gdy ją wywalisz, automatycznie masz ją z przyjaciołach.
To bardzo prosty sposób, można mieć nieskończoność znajomych ! Jednak nie zawsze to działa. Ale warto spróbować, może tym razem się uda.


A teraz, napiszę moją historię MSP, czyli jak dowiedziałam się o MSP, od kogo itd. Zapraszam do przeczytania !

Był Weekend. Były u mnie dwie koleżanki. Pokazały mi, MovieStarPlanet. To było, jeszcze za czasów starego MSP. Nie spodobała mi się ta gra, ale gdy dziewczyny zalogowały się na swoje konta, byłam zachwycona ! Od razu, chciałam założyć konto. Gdy miałam już PRAWIE wszystko gotowe, miałam problem z nazwą ... Próbowałam, malinka, cukierek (XD) Ale wszystko było zajęte ! Było to wieczorem, a koleżanki musiały już iść ... Powiedziały, żebym zastanowiła się nad nazwą, i przyjdą kiedy indziej, założyć mi konto.






Kilka tygodni później, były już wakacje. Przyszła do mnie koleżanka na noc (Inna). Ona również, pokazała mi MovieStarPlanet. Ale ja, nie chciałam się już na to zalogować. Namawiała mnie, i .... Zgodziłam się ! Wtedy wymyśliłam nazwę. Jeżeli nie oliwka, oliwia ... To ... olliwka1000 ! Udało się ! Byłam zalogowana. Wbijałam levle, zapraszałam przyjaciół. Byłam taka szczęśliwa ! Ale z dnia na dzień, MSP stało się inne. Wkroczyła Era, ''Różowy plastik''. Nie grałam już tak często na MSP. Ale, powróciłam do tego.


To by było dzisiaj na tyle. Do zobaczenia !



5 komentarzy:

  1. Ehhhhh.....
    Nie możesz mówić, że przegrasz XDDD
    Bo wygrasz, tego jestem pewna :D
    Piszesz super, i długo ;)

    A ja ? Pewnie bd mieć najmniej głosów XD

    Aaaaa powie mi ktoś ile ich mam ?? ;D
    Jestem z tel i ankieta się nie wyświetla ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na cb zagłosowałam Oliwka ;D I to z tableta, telefonu xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę ? Matko, dziękuję Kasia ♥ Nie wiem co powiedzieć ... Jestem taka szczęśliwa ! ♥

      olliwka1000

      Usuń
  3. Oliwia ja na cb też zagłosowałam z fona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy dzień mojego życia ! ♥ Uwielbiam was, naprawdę. Dziękuję, za każdy oddany na mnie głos. To wiele dla mnie znaczy. Dziękuję Maja ♥

      olliwka1000

      Usuń