piątek, 10 października 2014

Opłacalne Awards + Lisi Look :)

Hey :)
Patrzyłam na Award's i pomyślałam , że zrobię posta :))))
Okej na zdjęciach wszystko macie zaznaczone więc chyba nie muszę wszystkiego opisywać ? XD
Dobra 1 Award's :
Jak widać dużo Fame się za to dostaje i to łatwo zrobić te konta , może wytłumaczę o tych kontach...
Powiem Wam jak zrobić te konta , żeby Wam zaliczało.
1. Musicie założyć pocztę np. Wp itd.
2. Na Swoim koncie tym co chcecie żeby Wam zaliczało bierzecie "Znajomi" i bierzecie zaproś znajomych , wpisujecie ten e-mail i wysyłacie potem wchodzicie na pocztę i akceptujecie.
3. Na pocztę przyjdzie Wam wiadomość o tym i bierzecie " www.moviestarplanet.pl" i tam Wam pojawi Wam się "Chcesz teraz dołączyć do Moviestarplanet ?" Czy jakoś tak.
4. Zakładasz konto na Moviestarplanet :)
5. Dobijasz na tym koncie około 4lvl , potem jak już macie 4lvl idziecie do sklepu, bierzecie "Top" i kupujecie takie coś za 20Sc i kupujecie tak 20razy , potem dostaniecie Award's i odbieracie i macie 6lvl ! :D
No dobra wytłumaczyłam teraz kolejny Award's
Jak widać ten Award's polega na tym , żeby kupić 100 bluzek :)
Teraz Wam pokaże jak najmniej wydać Sc na tym Award's
Bierzecie to co zaznaczyłam :)
Potem :
I kupujecie te bluzki za 100Sc. A jak byście chcieli kupić za 1Sc to musicie..... poczekać do tego dnia "Bezpiecznego Internetu".
 Teraz przejdźmy do 2 części posta , czyli Lisiego Looka XD I animki :)
Ten "Lisi Look" prezentuje się tak :
Jak zobaczyłam nowy temat konkursu to pomyślałam , że zrobię looka Lisiego :DD
Tylko bluzkę mogłam dać inną .... Tag cenę Wam zaznaczyłam :D A jeszcze coś xd Tą nazwę looka wzięłam  od tego , że są te uszka lisie.
Dobrze teraz przejdźmy do animacji :)
Animacja ta jest za "Diamonds" Więc chyba nie każdego na nią stać , no bo jak chcesz kupić tą animacje musisz pierw kupić "VIP'A" Który nie jest taki tani...
Dobra ta animacja przedstawia MS za drzewem i z maską LISA XD
Teraz przejdźmy do następnej animacji .
Tą animacje może każdy kupić :)
Ta animacja przedstawia MS a na jej nogach LISA :) Ta animacja jest chyba z starego konkursu >.<

To już wszystko na dziś , ale kiedy kończy się tak w ogóle Okres próbny Mój , Oliwii i Olgi ? >.< Chyba dzisiaj tak ?
Dobra to na dziś tyle ;**










1 komentarz: