wtorek, 28 lipca 2015

ALAKINGA?

Hellow!
 No to tak. Miałam robić teledysk... Jaki teledysk? Z MSP do pewnej piosenki, jak go zrobię to wrzucę. Weszłam w Artbooki i paczam ja się i co widzę?! Jedna z moich znay zrobiła Art, w którym pisze, że jest ALAKINGA! Zanim powiedzie, że to nie ma sensu, spójrzcie...
Pisałam z tą dziewczyną i napisała mi, że naprawdę jest ALAKINGA. Zdjęcie przekonuje, ale nie jestem co do tego w 100% pewna. Jak sama twierdzi był to jej sekret. Kiedy zaproponowałem jej post na blogu zgodziła się. Według mnie oszustka by się wykręciła. Chyba że... Nieważne... A co Wy sądzicie? Czy to prawdziwa ALAKINGA? Czy też podróbka?
Papatki!
~ Kafelek

3 komentarze:

  1. Ładne logo.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście uważam, iż oszustka. Mogła przecież wziąć jakieś tam *Jak to pięknie brzmi ;') * zapomniane, stare (etc.) zdjęcia z netu ;//... Albo... Dobry fotomonztaż? xd Nie wiem... Lecz nie wierzę, że to ALAKINGA. Przecież... Eh... Po prostu wątpię, iż wróci znów. Była "fejmem" na polskim MSP, lecz te czasy minęły. Zostały tylko wspomnienia... *Jaki ze mnie filozof xd*

    OdpowiedzUsuń