niedziela, 19 lipca 2015

Wywiady #1

Hellow!
Tylko jedna osóbka wysłała mi logo, także dostanie nagrodę tak jak obiecałam, za 3 miejsce. Jedna z moich znay wycofała się z wywiadu, ale znalazłam inną osobę. Jest nią Oliwia 245. Ok, lecimy z czekoladą, bo czasu mało.

Ja
Oliwia 245

Hej, mam pytanko.
Jakie?
Mogę przeprowadzić z Tobą wywiad na bloga?
Tak <3
Ok to zaczynamy pytań będzie 5.
Okey
1. Jak dowiedziałaś się o MSP?
Z reklamy w TV ^^.
Kolejne
2. Co denerwuje lub złości Cię na MSP?
Że tak trudno zabrać lvl xD i jak cały czas ktoś pisze pozdro dasz? ^^
3. Co sądzisz o Artach o starym MSP, czy uważasz, że powinno wrócić?
Nie za bardzo wole nowe...
4. Co byś zmieniła w grze?
Hmmm... żeby VIP był tańszy, bo te ceny to troszku przesada. Przecież to tylko gra i żeby animki i ciuchy troszeńku zmniejszyły ceny. :/
Jestem za!
5. Masz kanał na YT, myślałaś o założeniu bloga?
Mam kanał na YT Pudingowa Kicia... A co do bloga to nie za bardzo bym chciała. Znaczy, może bym i chciała tylko ja za bardzo nie jestem taka do myślenia i bym nie wiedziała co napisać w nim xD.
Chcesz kogoś pozdrowić?
Tak ^^  Zuzie- charliexx2 i Cb 
Dzięki za pozdrowienia i za wywiad. Post na blogu będzie za pół godziny.

No oto i był wywiad. Potem kombinowałyśmy z linkiem na bloga  xD. Pozdrawiam Cię Oliwio i jeszcze raz dziękuję za wywiad. Tak jak pisałam jutro wyjeżdżam i posty rzadko będą się pojawiać. Kolejne wywiady chcecie, czy nie? Jak tak to się zgłaszać!
Papatki!
~ Kafelek

4 komentarze: