niedziela, 12 lipca 2015

Moje konto~ Misia 1289

Witam ;*
To mój 2 dzień na tym blogu. Na początku miałam inny pomysł na posta, ale pomyślałam, że dobrze by było żebyście dowiedzieli się czegoś więcej, ale nie o mnie tylko o moim koncie c: Mówiąc konkretniej pokażę Wam moje ArtBooki, projekty, filmy, niektóre looki, twarze jakie miałam (nie wszystkie) oraz zwierzęta XD


Zaczniemy od ArtBooków ^^

-Publiczne



Przepraszam, ale wszystkie screeny robiłam na aplikacji Msp, bo komputer nie chciał się mi włączyć, a Art nie jest pokazany z bliska, bo po kliknięciu na niego pokazał mi się taki komunikat:


Pff ;-;
W każdym razie mam tylko jeden. Miałam ich więcej, ale usunęłam je, bo wszystkie tyczyły się ubrań do oddania, co jest już po prostu nieaktualne.


-Prywatne




Robiłam je na potrzebę posta na starym blogu, dlatego są prywatne. Nie są zbyt dopracowane, więc nie publikowałam ich ;)


Filmy...
Nie mam żadnych XDD Miałam ich baaardzo dużo ;o; ale usunęłam je i w którymś momencie planuję jakieś zrobić B)


Projekty:



Te w czerwonym kółku są kupione C: Reszty nie zamierzam kupić, bo cena...


Zwierzaki:





:O Brakuje jeszcze jednego booniego ._. Eh...


Looki:













Oczywiście nie pokazałam wszystkich. Zapewne zauważyliście, że często zmieniam twarze xd Niestety nie doszłam do moich początkowych looków, bo mi się nie chciały załadować #ból #smutnek #żal ;-; Ale bardzo dobrze pamiętam jak wyglądałam na początku, więc przedstawię Wam to w klinice piękna c:


 To jest twarz, którą miałam na samym początku (͡° ͜ʖ ͡°)
Pamiętam XD... Czarne usta, różowe gacie, różowa bluzka z kotkiem und rude włosy B)) Hyhy.


Taką twarz miałam jak pierwszy raz dostałam Vip'a *-*


Potem zmieniłam kolor ust i oczy.


+zapraszam do polubienia moich zdjęć :B

I to chyba na tyle...
Dzisiaj już nie będzie z mojej strony żadnych postów, bo jadę na grilla :3

Miłego dnia życzę.


                            


~Misia 1289

2 komentarze: