czwartek, 16 lipca 2015

Looki do nowego konkursu+ INFO


Teraz przedstawię Wam 4 looki do nowego konkursu, który ma tytuł... Podpowie ktoś? xDDD Nie wiem, bo nie sprawdzałam :D Ale czy to jest istotne? Odpowie ktoś? XD No chyba nie. Nie będe już zanudzać tylko przejdę do sedna posta.

1)

Pierwszy look jest o tyle fajny, że nie wymaga statusu Vip ani diamentów, a prezentuję się wspaniale :* Jak zauważyliście z pewnością zmieniłam cerę xd Mogłam zrobić troszkę ciemniejszą, ale muszę przyznać, że wygląda lepiej od poprzedniej.

A oto i skład:


Jak widzicie nie założyłam butów... Ale po co mi buty skoro sukienka i tak by je zasłoniła.


2)

Szczerze mówiąc nie podoba mi się. Włosy wyglądają jakby nie były myte, ale postanowiłam zrobić z nimi jeden look.

Skład:

Buty wymagają statusu Vip, ale zawsze możecie wybrać inne, a włosy zmienić na te co miałam w poprzednim looku.

3)

No i jak? *-* Mi się strasznie podoba!




Całość nie wymaga Vip'a, ale potrzeba 2 diamentów. Myślę, że warto je wydać ;)


4)

I to jest już ostatni look. 

Jego skład:


Górna część tego stroju jest tak naprawdę strojem kąpielowym, który zasłania spódnica.


A teraz czas na OGŁOSZENIA PARAFIALNE:

No więc nie będzie mnie w sobotę i w niedzielę. Myślałam nad tym, aby zrobić posty na zaś, ale nie będe mieć tam neta, w związku z tym nie będzie postów. Jutro powinien być 1 chyba, że starczy mi czasu to będą 2, ale istnieje też możliwość, że nie będzie ich wogule.


Paa ; *

                                  



~Misia 1289

1 komentarz: