sobota, 11 lipca 2015

Hop, hop! Jest tu kto?

Hejguś!

  Naprawdę nie wierze w to, że dostałam się na tego bloga!
To takie dziwne uczucie, jakby cie zamurowało...

  Dobra zakończymy mą radość, i przejdźmy do konkretu :D.
Nazywam  się Aleksandra, lecz wszyscy (wszyscy nauczyciele też) mówią na mnie Ola, ale pani z matmy nazywa mnie Olka, czego ja nie lubię.
Mam 11 lat.
Urodziłam się 19.04.2004r. (Rocznik 2004 łączmy się!)
Jestem ciemną brunetką z brązowymi oczami, które pod światło wydają się zielono-brązowe.
W lutym (tego roku) siostra zrobiła mi ombre które wyszło lekko rude, ale i tak je już prawie ścięłam.
Mam 152 cm wzrostu.
Nie mam konkretnego zainteresowania (dziwne...).
Lubię skulić się w kuleczkę pod kołdrą i tulić pluszaka, jeździć na hulajnodze, oglądać jutuby (xD), jeść masło orzechowe (samo), kupować ciuchy, robić przemeblowanie pokoju [wiem dziwne].
Kocham grać w simsy, mam "The Sims2", "The Sims3" i "The Sims4".
We wrześniu pójdę do 5 klasy. 
Moja przygoda z MovieStarPlanet rozpoczęła się we wrześniu 2012roku.
Pierwsze konto które stworzyłam miało nick olaaa183, ale już nie jest moje xD.
W lutym 2013 roku stworzyłam konto laska siom11 (na którym gram do dziś i jest moim głównym kontem).
Nie dawno (Czerwiec 2015 rok) Indocrine sprzedawała konto [ala123] z 24 lvl więc dokonałam zakupu, ponieważ cena była niska (25zł). 
Aktualnie mam dwa główne konta laska siom11 17 lvl i [ala123] 24 lvl, ale na razie jestem bardzo przywiązana do konta laska siom11, więc jakby ktoś chciałby zrobić mi np. logo to z tego konta.


Post nie był długi, i jestem zbyt szczęśliwa by był nie wiadomo jak dokładny xD :D Lol xD.
(Logo made by me)

5 komentarzy:

  1. Haha :D Zajebiste logo :3

    ~Misia 1289

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyhy, fiem iksde
      Posdrafiam.
      (Jak by co błędy specjalne)

      Usuń
  2. Nieźle piszesz. :)) a logo takie profeszynal i wgl. xdd
    ~kisiel z ajpada taty

    OdpowiedzUsuń
  3. Lel, mogę ci zrobić logo XD.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię grać w The Sims 4 !
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń