środa, 22 lipca 2015

Pytania&Wyzwania #2

Witam B)
Dzisiaj pojawią się naprawdopodobniej 2 posty z mojej strony. Nie mam jakiś szczególnych planów, więc będe mogła poświęcić trochę czasu ; ) Niedługo wyjeżdżam na tydzień, ale będe mieć neta, dlatego też zrobię z 4 posty na zaś i dam autopublikację lub po prostu w wolnym czasie sama je opublikuję. To chyba tyle informacji. Przed wyjazdem wspomnę o tym jeszcze raz.

Zaczynamy!


PYTANIA:

1) Ile masz lat?
O luju XD 14... Skończę.

2) Masz 2 imię?
Tak, mam. O jezusie... Małgorzata XDD Mało orginalnie w szczególności, że to imię mojej mamy :D

3) Lubisz\ kochasz żelki?
Kocham, haha, ale staram się teraz ograniczać ze słodyczami.

4) Lubisz koty?
Koty są złe ._. Zawsze patrzą się na mnie tak jakby miały się na mnie rzucić, a tak właściwie już 2 razy się tak zdarzyło ;-;


WYZWANIA:

1) Napisz kilku sławnym osobom, że je kochasz.

Już się robi! B))


Pierwszą moją ofiarą była EmoNisia10.


Jestem ciekawa czy odpisze coś na to.


Mam nadzieję, że ANNIIA nie zabije mnie za to XDDD A tak w ogóle to przypomniało mi się, że ostatnio miałam takie zadanie w którym musiałam oświadczyć się jej.


No i pięknie.


No i ostatnią osobą jest Paola.


Dałam jej tyle autografów, a ona mi ani jednego, pff.


2) Wrzuć swoje zdjęcie na Msp.

Ryli? Wstawiłam 2 zdjęcia i chyba wystarczy, bo nie ma sensu nimi srać XD

3) Idź do chatroomu i napisz, źe kupisz dziurawego kalosza za każdą cenę,



Nie widać mnie, ale wiadomo, że to ja, bo niby kto inny miał by się pytać o dziurawego kalosza...


4) Zrób nowe logo dla siebie.



Zrobiłam coś takiego... Ucieło xd Powiem szczerze, że podoba mi się takie zwykłe, proste logo... Jak narazie pozostanę przy tym wakacyjnym, ale zrobię sobie takie, tak żeby mi już nie ucięło ;-;



Pozdrawiam i całuję XDD


~Misia 1289


(Pisać pytania i wyzwania w komentarzach)

3 komentarze: