niedziela, 12 lipca 2015

Kilka look'ów


Hej!

A przywitam się na środku. O, i na końcu. Taką mam ochotę i tak będzie. No po prostu.

Ach, kto pisze? Klaudia, no, MalinaDunia. Hah, przywitanie zrobiłam specjalnie takie, jakbym była tutaj nową osobą XD

OK, głównym tematem notki są look'i do konkursu. Eee, jak on się nazywa? A bo ja wiem. Coś tam z Kawai. W każdym razie, do niego będą komplety.

Jednak, zanim przedstawię owe stylizacje, chciałabym pogratulować nowym redaktorą. Dzięki Wam blog jest bardziej aktywny z aż dwóch powodów: a) więcej osób do pisania, b) ja również odzyskałam do tego chęć XD

OK, prezentacje czas zacząć!


Dla: WSZYSTKICH
Cena: 3050 SC
Ocena: 8/10
Opis: Śliczne, pastelowe kolory dają idealnego efektu stylu kawai (a tak szczerze, ile powinno tu być "i"?). Jedynie co, usunęłabym maskę czy co to jest.


Dla: WSZYSTKICH
Cena: 2800 SC
Ocena: 7/10
Opis: Nie wiem, co powiedzieć. Jest ładnie, ale mogłoby być lepiej.


Dla: VIP
Cena: 1650 SC i 9 diamentów
Ocena: 9/10
Opis: Właściwie to... Ten look idealnie oddaje powiedzenie/stwierdzenie (?) "nic dodać, nic ująć".

To wszystko na dziś. Mam nadzieję, że się podobało. 

CZEŚĆ!
/MalinaDunia, czyli Klaudia



2 komentarze:

  1. Wydaje mi się, że pisze się "Kawaii". Ten ostatni look jest mega ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni look najładniejszy.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń