wtorek, 14 lipca 2015

Loga, gify i kolaże- WAŻNE!

Hej tutaj Ivka ; *
Mam bardzą ważną informację dla Was w zawiązku z logami, gifami i kolażami... No więc nie otwierają mi się ArtBooki :") A jak już się otworzą to nie mogę na nic kliknąć ._. A bez screenów Waszych postaci nie jestem w stanie nic zrobić... Niby mogłabym zrobić screen na aplikacji Msp, bo i tak loga i te inne pierdoły (XD) robię na tablecie używając puffina, przeglądarkę na urządzenia mobilne, która ma wszystkie potrzebne wtyczki znajdujące się na komputerze, ale na aplikacji nie da się dodać animacji do ArtBooka. NA JAKI POMYSŁ W KOŃCU WPADŁAM? Żebyście mi zrobili screeny Waszych postaci na zwykłym białym tle z jakąś animacją i odpowiednim strojem do zamawianych przez Was lóg\ gifów\ kolaży i powinno być ich tyle ile ich zamawialiście, a potem wysłać mi na gmaila (iwonalove89@gmail.com). Wiem, że pewnie Wam się nie chce, więc możecie po prostu zrezygnować : \ Szkoda, że to się tak skomplikowało, bo bardzo lubiłam robić takie rzeczy. Tak więc wybór pozostawiam Wam.

Dam, dam , daaam *-*

Alee... Udało mi się zrobić 3 loga XD Pewnie teraz się zastanawiacie co ja piszę, bo napisałam, że nie mogłam ich zrobić, a jednak coś zrobiłam. Te osoby, które zgłosiły się na początku nie licząc bordowo-szarego kolażu dałam radę je zrobić. Też miałam problem z Artami, ale udało się, a co do tych zgłaszających się potem próbowałam bardzo wiele razy, ale bez skutku ;C


A oto i one c:

                              

Prosiłaś o wakacyjne logo albo logo z motywem ciasteczek. Jak widać wybrałam to 2 dla odmiany, bo większość chciała wakacyjne. Nie pisałaś nic o cytacie, więc nie wprowadzałam go do loga. Zrobiłam po prostu logo w stylu takiego oprawionego zdjęcia z Twoim nickiem :3

                              

Bardzo ładne logo c; Myślę, że Tobie też się spodoba (^▽^)


I czas na ostatnie logo...


Chciałaś wakacyjne logo i przyznam szczerze, że coś nie za bardzo mi wyszło XD ;-; Przez ten efekt logo jest strasznie ciemne, ale jeśli stwierdzisz, że chcesz jaśniejsze to mam jeszcze takie:


Tak, wiem. Nie ma na nim żadnych napisów, ale jak zdecydujesz się na to jaśniejsze to dorobię Ci po prostu takie same napisy i te gwiazdki ;)


I to by było na tyle. Jeszcze raz bardzo przepraszam, ale nic na to nie poradzę ; \

Do jutra 🌸

+ PRZYPOMINAM O GŁOSOWANIU POD POSTEM ,,Ocenianie #1" :D

                               



~Misia 1289


11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanko, bo ja się po czasie zgłosiłam, więc też mam wysyłać sreena, czy nie?
    ~ Kafelek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ;) Oczywiście jak chcesz, bo ja nie zmuszam do robienia tych screenów, bo wiem, że może Ci się nie chcieć :D Ty o ile się nie mylę oprócz loga chciałaś gifa, więc prosiłabym Cię o 1 screen więcej c:

      Usuń
  3. A można zrbić tak że dajemy naszą ms do arta na białe tło zapisujemy na kompa/laptowa i tobie wysyłamy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to przecież tak włašnie napisałam :D gmail masz podany B)

      Usuń
    2. To już ci wysłałam

      Usuń
  4. Mi się żadne logo nie pokazuje, tylko te moje.
    ~Audi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D A może być takie ciemne? Czy zrobić tak jak pisałam jaśniejsze? xd

      Usuń
    2. Moim zdaniem wcale nie jest takie ciemne. Ładnie Ci wyszło ;w;
      Pozdro ;pp

      Usuń
  5. Ja zamawiałam bordowo-szary kolaż. Też mam wysłać?
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń