środa, 15 lipca 2015

Pytania&Wyzwania #1

Hejqa! XD
Stwierdziłam, że nie będę czekać na więcej pytań i wyzwań tylko od razu jak pojawił się pierwszy komentarz postanowiłam zacząć działać, po to, aby był jeszcze post z mojej strony w dzisiejszym dniu. Nie będe już przedłużać tylko przejdę do odpowiadania i wykonywania wyzwań B)

Zacznę od pytań:

1) Jak masz na imię?
Iwonka c: (Tak, wiem, orginalnie ^^)

2) Ile masz lat?
Dużo XD Więcej od każdego (chyba) kto tu piszę :D Podpowiem, że gimnazjum xd

3) Czy pisałaś kiedyś na innych blogach?
Tak, na swoim. Usunęłam go jakieś 2-3 dni temu.

4) Cieszyłaś się, gdy dostałaś się na tego bloga?
Pewnie, że tak xd

5) Czy masz inne konta na Msp?
Mam :D Dużo. Mogę nawet wymienić XDD: karokikarolina, megapodrywacz (ze spacją chyba albo nie), laskalaseczkalala, elizaeliska, kajakakaja, ola olejaka, Koolorofa... I to tyle ;d Wszystkie te konta używałam do dawania sobie grafów i ubrań.


A teraz czas na wyzwania haha :D

1) Zrób nowe konto na Msp i nazwij je Łysy Szczurek i chodź po chatach i pisz ,,jestem szczurem".


No i jak Wam się podoba? C:


Gejuuu ;-; No co ty robisz? Nie śpij XDD


Hajs B)



Mmmm jaka poza :3 Modeleczka B)


2) Zrób temat na fotum, że jesteś księżniczką.
Aaaa ;-; Wyśrodkowuje mi się szajstwo ._.


(Kliknij, aby powiększyć (͡° ͜ʖ ͡°) )




Widzicie? :3 Mam chętną do czyszczenia butów c:


Bezczelna! -,-


                           Przerwę sobie wymyśliła pfff... :C


3) Napisz do kogoś na Msp online czy chce loda.

Już się robi! B))



                                Widzicie jaki chętny? ;o



4) Napisz do ANNIIA czy możesz być jej żoną.

Na pewno się zgodzi piczka.


Cenzura musi być haha XD


5) Wrzuć swoje zdjęcie na Msp.

Nie będe wstawiać nowego zdjęcia, bo wstawiłam ostatnio nowe zdjęcie, a łącznie jest ich 2, więc jak chcecie zobaczyć mój ryj to zapraszam na mój profil ;D


Chcecie zadać mi jakieś pytanie lub dać wyzwanie? To zapraszam do działu ,,dodaj komentarz" ; *


+ Kto dodał komentarz kiedy zaczęłam pisać posta to jego p i w będą zrealizowane w następnej części ;)





~Misia 1289



5 komentarzy:

  1. Poza modeleczki bezcenna! :D Super post. Rozśmieszył mnie na maksa. xDD ~ Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty tu?O.O
      ~Sara00051
      ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

      Usuń
  2. [P]Lubisz koty?
    [W]Idzi do chatroomu i napisz że kupisz dziurawego kalosza za każdą cene.
    [W] Napisz do osoby online że sprzedasz kej konto jak kupi ci dom który kosztuje milion dolarów

    ~Z

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post!
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń