sobota, 11 lipca 2015

Hejcia :3 Słodki strój :-)

Hejcia :3 Serdecznie dziękuje Marcie za przyjęcie mnie na bloga, jestem bardzo wdzięczna :-) Opowiem Wam może coś o sobie... Mam na imię Julia, jednak wolę jak mówią mi Julusia :3. W listopadzie skończę trzynaście lat. Mam brązowe włosy z fioletowymi końcówkami oraz zielono błękitne oczy.  Lubię czytać, fotografować i pić herbaty :'3. Jeśli chodzi o moją aktywność na blogu to będę bardzo często pisać ;-).Na grze nazywam się julusiaol, jest to moje konto na którym gram najczęściej. Przejdźmy może do drugiej części notki. Chciałam pokazać Wam strój do nowego konkursu, zaczynajmy! :-*
Ah... Powiem nieskromnie, że jest najsłodszym strojem jaki kiedykolwiek przyszedł mi do głowy :-D Nie wiedzieć czemu szary bardzo mi się kojarzy ze stylem zaprezentowanym w tym konkursie, do tego te różowiutkie elementy :'-) Kierowałam się głównie wygodą i słodkością, chyba mi się udało... Szare getry, słodka bluzka z pyszczkiem jakiegoś stworka i puszyste kapcie <3 Spójrzmy na skład.
Czy koszt jest duży? Hmm, jak na dzisiejsze czasy nie ;-) Spokojnie można zarobić i kupić. Właśnie, zezwalam na kupno o ile ktoś się skusi. Piszcie czy podoba Wam się zaprezentowany przeze mnie strój i czy ma pojawić się więcej takich ode mnie. Tymczasem żegnam się. Papatki, Julusia :3.

5 komentarzy:

  1. Trochę za dużo emotikonek, ale tak jest k.
    ~Nona

    OdpowiedzUsuń
  2. Rocznik 2002?Fajny look. Kawai!
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej tylko, że urodziłam się w listopadzie i to mnie troszkę opóźnia ;-) Julusia :3

      Usuń
    2. Spoko.Czyli mamy tyle samo lat,tylko ja z maja :) .
      ~dzwoneczek011

      Usuń
    3. Ja też z listopada 2002.

      Usuń