niedziela, 12 lipca 2015

Letnia zabawa :3

Hejcia :3 Dziękuje za tak miłe przyjęcie mnie na bloga :-* Dziś napiszę o zabawie która czekała mnie po zalogowaniu się na julusiaol, a mianowicie plansze z zadaniami. Jak się prezentuje po kliknięciu na obrazek po lewej stronie na górze? Spójrzcie :-)
Według mnie jest naprawdę ładna i dobrze wykonana. Chwilka, o co tutaj chodzi? Co jakiś czas odblokowują nam się dróżki wykonane z zakopanych kokosów i ananasów, trzeba je odkopać wykonując zadania. By rozpocząć je klikamy na jeden z zakopanych owocków :3 Co nas czeka po naciśnięciu?
Tutaj mamy dokładną instrukcje zadania, dostajemy za nie pieniądze i punkty, możemy też pominąć zadanie klikając pomiń. Potrzebujemy do tego jednak diamentów.Czy podoba mi się wygląd instrukcji? Tak <3 :3 Jednak jak na możliwość normalnych użytkowników jest trudne danie pięciu autografów, w tym mi :-/ 
Przy naszej planszy znajduje się też informacja o tym po co została stworzona.
Jest też informacja kiedy kończy się nasza letnia zabawa, zostało jeszcze dużo czasu ;-/ W komentarzach piszcie czy podoba Wam się ta zabawa, czy wykonaliście wszystkie udostępnione zadania... Ja się jednak teraz żegnam. Papatki, Julusia :3

1 komentarz:

  1. Ja jeszcze nie wykonałam wszystkich zadań.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń