niedziela, 12 lipca 2015

Info + Konkurs! + Look

Hellow!
Dzisiaj już z mojego laptopa piszę, wiec post będzie dłuższy. Zacznę od informacji, a mianowicie do ogłoszenia nowej serii. Będzie się ona nazywać '' Przemiana". Polega na tym, że Wy się zgłaszacie, a ja robię Wam looki w kompletnie innym stylu. Jeżeli np. ''masz na sobie'' styl Mroczny, ja zrobię z Ciebie Barbie. No to się zgłaszajcie, a ja piszę dalej. Podaj nick i jaki jest Twój styl (sorka za powtórzenie).
Druga część to konkurs na logo! Jutro kupuję vip, więc zapraszajcie mnie do znay, a ja przyjmę Cię. Zgłoście swój udział w komentarzu. Mój gmail to kafelek888@gmail.com. Jakby ktoś nie pamiętał, na MSP jestem 1babi1. (bez kropki)  Loga wysyłajcie do 17 lipca, a wyniki będą 18. No a teraz nagrody!
1 miejsce: 
- prezenty z listy do 1500 sc
- obejrzenie 20 seków lub 10 filmów
- love it na 10 artach, lookach i zdjęciach
- pozdro

2 miejsce:
- prezenty z listy do 1000 sc
- obejrzenie 15 seków lub 7 filmów
- love it na 7 artach, lookach i zdjęciach

3 miejsce:

- prezenty z listy do 700 sc
- obejrzenie 10 seków lub 5 filmów
- love it 5 artach, lookach i zdjęciach


Nagrody takie nawet, nawet. Rozdane zostaną do 30 lipca. Zapraszam do udziału!
I już ostatnia część, czyli look. Nie przedłużając pokazuję

Cena nie jest zbyt wysoka, a według mnie jest to ładny strój. Nie jest on dla vip, co daje wielki plus. Oto i skład:

Kolorystyka:
Szara - włosy
Żółta - ''kropki'' na maseczce, góra swetra, uszy w butach i leginsy(?)
Bordowa - dół swetra, pandy na leginsach, maseczka, buty

To tyle z mojej strony. Napiszcie, czy look Wam się podoba. Zgłaszajcie się do konkursu i zadawajcie pytania do Q&A.
Papatki!
~ Kafelek

3 komentarze:

  1. Zgłaszam się do konkursu i do looków.
    - Selenne

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się do konkursu.
    - /Doma13/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się do nowej serii. Mój styl to dziewczęcy i też na luzie.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń