poniedziałek, 20 lipca 2015

Top looks

Hejqa ; )
Jak wiecie nie było mnie w sobotę i w niedzielę, bo byłam na wsi z koleżankami i duużo się działo XD Siedziałyśmy sobie na schodach, a tu podchodzi do nas sąsiad i rzuca w nas kurą XDDD W nocy światło samo się gasiło, a następnie zaświecało ;-; Byłyśmy też o 12 w nocy w lesie i wydawało nam się, że w oddali stoi slenderman, ale okazało się, że to tylko strach na wróble haha :D Naoglądałyśmy się horrorów i dokumentów na temat, że duchy istnieją, a potem miałyśmy straszne schizy ;d

Dobra, skończę już ze wspominaniem ostatnich dwóch dni, a przejdę do tematu. Dzisiaj skrytykuję lub pochwalę looki z top. Nie ma na co czekać... Zaczynam XD


1)


Trzeba przyznać, że jest na miarę top. Bardzo podoba mi się twarz, zestawienie różu z czernią. Ogółem mówiąc jest to look bez szczególnych kombinacji, ale efekt jest świetny. Jak dla mnie 10\10.


2)


Hmmm... Nie mam jakiś szczególnych uwag co do tego looku, ale zrezygnowałabym z serc znajdujących się na policzkach. Moja ocena to 8\10.

3)


O jesu ;-; Widze na włosach znienawidzony przeze mnie krzykliwy odcień różu. Kompletnie nie podoba mi się kolorystyka looku. Moim zdaniem gdyby były inne kolory to look byłby po prostu świetny... 7\10.

4)

Co to robi w top? Zwykły i niekoniecznie udany look. Bardzo często tak jest, że w top znajdują się osoby, które moim zdaniem nie nadają się... 7\10.

5)


Tutaj nie mam żadnych uwag. Może mógł bardziej zaszaleć z kolorystyką, aby całość wydawała się ciekawsza, ale nie jest źle... 9\10.



Do zobaczenia ; 3

                              





~Misia 1289

1 komentarz: