poniedziałek, 13 lipca 2015

Informacja + Animacje warte uwagi #1

Hejguś!

    Mam dla was ważną informacje, (A kogo to obchodzi!) od tąd MSP mam jedno konto (główne, bo też mam inne, ale na nich mało gram xD), a mianowicie teraz spotkać mnie możecie na koncie laska siom11 z 17 lvl,  konto [ala123] oddałam mojej przyjaciółce, a zostawiłam sobie konto laska siom11, bo tam sama wszystko osiągnęłam.



    Okey, po tej krótkiej informacji przejdźmy do posta.
Rozpoczynam nową serię w której będę przedstawiać wam animacje które są w nie wielkiej cenie, a przydadzą  np. do filmu, statusu, artbooka itp.
Będę wybierać po jednej animacje z pięciu kategorii.

Zaczynamy od...
Zwierzęta i pupile!

Nazwa: Chillin' in the Wild
Cena:550 sc
Do czego się przyda?:Do filmu, gdzie młoda dziewczyna ucieka do parku z delfinami, siada na ławce i rozmyśla.
 Impreza i moda:
Nazwa: Picture Perfect
Cena: 450 sc
Do czego się przyda?: Do filmu o natrętnym paparazzi.
Sport:


Nazwa: Hand stand
Cena:450 sc
Do czego się przyda?: Nie wiem po co ją wybrałam, ale wiem do czego się nada do filmu gdzie nasza ms jest kosiarką do ogrodu xD.
Dzikie i zwariowane:

                                                       Nazwa: Vampire
                                                              Cena:400 sc
                              Do czego się przyda?: Do artbooka, że trzeba zrobić operację plastyczną naszej ms, do filmu gdzie ma być jakaś bestia.
Miłość i emocje:


Nazwa: Beating Heart
Cena: 500sc
Do czego się przyda?: Do wszystkiego! Ta animacja jest świetna!
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
To na tyle w dzisiejszym poście! 
Piszcie w komentarzach co sądzicie o animacjach, poście i informacji!
Trzymajcie się!♥
laska siom11/Ola
Heu, heu, heu poprostu stworzyłam cudowne logo!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHHHA!


3 komentarze:

  1. Też myślałam, że to źle, ale jak pisałam od tąd to bloger mi to podkreślał, aż w końcu pomyślałam, że źle to pisałam.
    (Jak będą jakieś błędy to sory tel)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna seria.Podoba mi się.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń