czwartek, 16 lipca 2015

Obieżyświat #2

Hellow!
Przepraszam za brak postów, ale nie miałam zbytnio czasu. Teraz post piszę cała podekscytowana. Dobra, nie zanudzam tylko piszę. Jak już możecie wiedzieć wylosowałam Niemcy. Oto i co tam znalazłam.

Nie no, oni też mają szkołę?! Czy tylko na Naszym MSP jej nie ma?! Eh... Może kiedyś pojawi się i u nas?

Top film:


Tutaj nie jest jak w Norwegii. Pierwsze miejsce ma normalny film, a nie 10 sekundówka.  Nie za bardzo wiem, o czym jest, bo moja znajomość niemieckiego jest nawet nie podstawowa ( od 5 lat się go w szkole uczę ) ;-;.

Top Design Studio:


E... Nie wiem co w tych spodniach takiego ładnego, że mają aż tak dużo love it. Zwykłe, czarne, luźne, #dres. 1817 lovków, to całkiem spora ilość.

Top Zdjęcie:


* Wbijam na tłumacza*
Zdjęcie nazywa się ''Przygotuj się na wyspę?'', a bynajmniej tak tłumacz tłumaczy xd. Jakaś nowość na stronie Nickelodeon? Szczerze powiedziawszy nie lubię zdjęć wrzucanych przez takie postacie jak Pixie Star, Zac Sky czy Spongebob. Czemu? Nie wiem, może dlatego, że trochę zaśmiecają MSP.

Top Artbook:



Art zrobiony przez Spongebob'a. Love it 11168 i 7663 komów. Ja zagłosowałam na ''Big Time Rush''.

Top Look:


Śliczny *-*. Bardzo bardzo [...] bardzo ładny. Kolory piękne, dobranie cudowne. Nie mam co dalej tu pisać, obrazek mówi sam za siebie.

Top Ubranie:


To samo co w Norwegii i Polsce. ZAPEWNE W ŻADNYM KRAJU NIE BĘDZIE NIC INNEGO. No trudno, cena zachęca do zakupu, wygląd nie za bardzo.

Top rzecz:


Z tego co mi się wydaje, jest to rzecz z nowego konkursu. Cena kusząca, a przedmiot przydatny.

Top animka:


Animacja również z aktualnego konkursu. Całkiem, całkiem.

Osoba z największym lv:


76 level, wow. Angelinatoni gra od sierpnia 2011 roku. Zarobiła 64 594 935.

Top pokój:


Nie zwracajcie uwagi na ludzia z tyłu. Ile13 zdobył 616024 love it.

Ok, to już koniec posta. Do jutra możecie wysyłać loga na konkurs.
Papatki!
~ Kafelek

Dziękuję Iwonie na gifa i logo. Są prześliczne.

4 komentarze:

  1. Ależ nie ma za co :D


    ~Misia 1289

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. A o co chodzi dokładnie w tej szkole? Coś w stylu co w rzeczywistości?
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń