poniedziałek, 13 lipca 2015

Sztuka orginalności+ look

Witam Was w nowym dniu ;3 Macie już jakieś plany? Bo ja nie ;-; Przechodząc do tematu zajmiemy się dzisiaj orginalnością XD
Przeglądając aktualności (nie wiedziałam jak to inaczej nazwać) natknęłam się na taką oto osóbkę:


Stylowo B) No więc co wyróżnia ją spośród innych Ms? Kolor skóry. Bardzo mało osób decyduje się na takie kolory, a to przecież świetny sposób na zwrócenie na siebie uwagi! XD
Zobaczmy jak wygląda jej męszczyzna (͡° ͜ʖ ͡°)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


I jak Wam się podoba? :3


Teraz spróbuję sama stworzyć orginalną twarz...


1)

Powiem szczerze, że wygląda ślicznie ;0; Nie spodziewałam się.

2)

Ta twarz bardzo przypomina tę Dziuni, ale różni się kolorem ust.




A teraz przyszła pora na look C:


Podoba mi się. Moja twarz nie pasuje za bardzo, ale niedługo planuję ją całkowicie zmienić ;D

Skład:



A na koniec BARDZO WAŻNE ogłoszenie od Anity  B)


No więc jak widzicie Anita szuka węża XDDD Pomóżcie jej B)
(Eeee wcale, wogule nie miałam skojarzeń :X)

Przepraszam, że post jest taki krótki, ale dzisiaj ukażę się jeszcze jeden dłuższy ;)


Paaa ; **

                           



~Misia 1289

3 komentarze:

  1. męszczyzna? Też chcę 'męszczyznę'

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziunia wygląda najlepiej na całym MSP, jest mega miła.
    ~Shimeruko
    ~Shims
    ~S
    ~SJ

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziunia ładnie wygląda. Ta druga twarz bardziej mi się podoba czyli ta z fioletowymi ustami.Ładny look.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń