sobota, 18 lipca 2015

Wszystko i nic...

Hellow!
Tsa, miał być post o MSP, ale kompletnie się skupić nie mogę. Myśli biegają mi po łąkach, a palce wciskają klawisze na klawiaturze. Dlaczego tak mam? Wiem, ale nie powiem (taka zła haha...). Nie no sory głupawkę mam. Może pokażę Wam postać stworzoną  na tej stronce? A oto i Chibi, która ma przedstawiać mnie w realu.


Wyszło nawet spoko. Piegi są, pokręcone włosy też. Miały być jaśniejsze, ale takiego koloru nie było. Udało mi się znaleźć odpowiednik mojego ulubionego stroju. Krawat tylko dlatego, że miałam go wczoraj na ślubie. Tu wersja bez krawatu.
Super wyszło. Miałam te rzeczy na urodzinach koleżanki i wszyscy twierdzili, że od tyłu wyglądam jak chłopak XD. No, właściwie to wyglądałam.
Dobra to teraz ogłoszenia! Poszukuję osoby do wywiadu. Jedną już znalazłam, ale potrzebna mi druga. Kto pierwszy ten lepszy! Jedna osoba wysłała mi logo na konkurs, więc dostanie nagrodę jak za 3 miejsce. 20 lipca wyjeżdżam i notki będą rzadko. Potrwa to do 28 lipca. Jedzie ktoś do Rewala? Jutro będą wywiady. Oto taki mały grafik postów...

Poniedziałek- ,,Obieżyświat''
Wtorek- Jednorazowy post o ciekawostkach itp.
Środa- Brak posta
Czwartek- ,,Obieżyświat''
Piątek- Niespodziankowa seria, która pojawi się za dwa tygodnie
Sobota- Wywiady
Niedziela-To samo co w Piątek
Ten grafik uaktualni się w przyszły Poniedziałek. Tak jak pisałam wyjeżdżam i nie będę w stanie się go trzymać.
Papatki!
~ Kafelek

1 komentarz:

  1. Zgłaszam się do wywiadów.
    szara laska roku
    msp-by-szaralaskaroku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń