poniedziałek, 13 lipca 2015

Spongebob na MSP?

Hellow!
Chciałam napisać drugi post z serii ''Obieżyświat''. Wylosowałem Niemcy i stworzyłam tam konto. Już się miałam brać za pisanie, gdy tu nagle widzę Artbook z dziwnymi ubraniami. Nie ma takich w sklepie, a bynajmniej ja nie widziałam. Zauważyłam, że kilka osób ma takie ciuchy. Pod jednym z Artów był komentarza, w którym pisało mniej więcej coś takiego ,, Ten Spongebob jest super!'' ( o dziwo przetłumaczyłam sama ), a w innym ,, Witaj Spongebob''. Zaciekawiona postanowiłam zgłębić temat. Czyżby Kanciasty pojawił się na MSP? Po paru minutach trafiłam na to:

Wysłałam mu zaproszenie, a ten zaakceptował od razu. Nie wiemy jaki ma level, ani od kiedy gra. Nie można z nim pisać, wymieniać się, dać prezentu, czy grafa. Oto co dostałam od Spongebob'a:

Pierwsza mi się nie podoba, ale druga to co innego! Jest śliczna...  Szkoda, że nie można zmienić kolorów. Dostałam również to:

Palmy kojarzą mi się z wakacjami. Aż chcę się położyć w hamaku... Naklejka przedstawia Spongeob'a i Patryka. Siedzą sobie, a nad nimi jest napis ,, Best Friends Forever''.

To tyle, dzisiaj już postu ode mnie raczej nie będzie.
Papatki!
~ Kafelek


2 komentarze:

  1. Hmm...No całkiem ciekawe ;D I ciekawe jest także to kiedy się u nas pojawi i czy się w ogóle pojawi!
    ~Donata13

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta druga bluzka , czyli ta co Tobie.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń