czwartek, 16 lipca 2015

Loga, gify i kolaże #2

Hej ;*
Nareszcie skończyłam Wasze loga i te inne pierdoły :D Emmm... No może nie do końca xd Nie zrobiłam jednego loga i kolażu. Kolażu nie zrobiłam, bo nie otrzymałam screenu, a loga dlatego, bo nie chciała mi się zapisać postać z obrysem z sumopainta, które zawsze wysyłam sobie na gmaila, dlatego, że robiąc to wszystko na tablecie nie mogłam zapisać tego tak po prostu. Nie będe już przedłużać i tłumaczyć się tylko zaczynamy ;)


Logo i gif dla 1babi1:


Prosiłaś mnie o mroczne logo z napisem: ,,Krzyż ze sobą nieś... Myśl o swoim losie... Nie dla Ciebie sen..." Myślę, że Ci się spodoba ; )


Z kolei gif chciałaś, aby był przeciwieństwem loga i mam nadzieję, że odpowiada Ci takie :*


Kolaż i gif dla zosa 77:


Tak jak już wspominałam nie zrobiłam dla Ciebie loga, za co bardzo Cię przepraszam, ale po prostu nie zależało to ode mnie tylko od tego, czy udałoby mi się zapisać postać z obrysem bez tła z sumo painta. Mogłam zrobić je na komputerze, ale za dużo by mi to czasu zajęło i cały czas musiałabym resetować. 



To by było na tyle w tym poście. Potem zrobię najprawdopodobniej jeszcze jeden :3


+PROSZĘ SIĘ JUŻ NIE ZGŁASZAĆ, BO NIE CHCĘ ŻEBY TAKA SYTUACJA SIĘ POWTÓRZYŁA.



Do następnego posta :D



(Znów się wszystko wyśrodkowuje ;-; #foch)



~Misia 1289


4 komentarze:

  1. Tylko że ja
    jeszcze o logo prosiłam
    ~zosa 77
    (Thx za gif i kolaż)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem xd Przeczytaj to będziesz wiedziała XDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam ,że nie wysłałam ,ale dziś przeczytałam ten post. W najbliższym czasie wyśle. Mogłabyś mi przypomnieć na MSP?
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń