sobota, 11 lipca 2015

Loga, gify i kolaże (★^O^★)

Heloł! ;D

Tutaj znów Iwonka c:
No więc olśniło mnie XD Praktycznie każda redaktorka robi loga na zamówienia, więc czemu ja miałabym ich nie robić? Może nie mam za bardzo wprawy w tym, ale podszkolę się B)
Z tematu posta wynika, że będe robić jeszcze gify i kolaże. Czy ktoś robi na jakimś blogu gify i kolaże? Jeśli tak to mało osób, więc myślę, że ten pomysł spodoba się Wam. Oczywiście nie jest to mój jedyny pomysł, bo oprócz serii będe robiła też posty emmm...Jak to nazwać?... Poboczne XDD. Niech będzie ;-; Pokaże Wam teraz przykładowe logo, gifa i kolażyk C;


Przykładowe logo:



Zrobiłam je dla Emi Caffe. Myślę, że wyszło ładnie ;d I ten cytat ^^


Przykładowy kolaż *_*

                                                   
                                              

Wyszło spoczgo :3 Efekt uzyskałam używając różnokolorowych światełek na aplikacji PicArt, a paczydła dorobiłam #hyhy (͡° ͜ʖ ͡°)



A teraz czas na gif ;-;

Przyznam szczerze, że nie jestem zadowolona z efektu .________.
No, ale to mój pierwszy gif tego typu B)



Jeśli jesteście zainteresowani to możecie zgłaszać się w komentarzach ^^
Jeśli chcecie coś konkretnego to napiszcie:
- Jaka kolorystyka (jasna, ciemna)
- Czy chcecie tło tematyczne (jedzenie, letnie, jednokolorowe, zabawne, obojętne itd...)
- Cytat (dowolny, bez cytatu, konkretny, czyli podajecie jaki ma być itd...)

To tyczy się loga. Jeśli chodzi o gify i kolaże to wystarczy mi informacja: Kolorystyka- jasna\ ciemna (mroczna)


NO WIĘC ZGŁASZAĆ SIĘ! :D 

PS Żebym zrobiła Wam logo\ gifa\ kolaż muszę Was mieć w znajomych, więc kto chętny niech zaprosi do znaj :3 (Misia 1289) Albo ewentualnie jak nie chcecie mieć mnie w znaj (;___;) lub nie macie miejsca to wyślijcie mi screena ze swoją Ms XDD


INFORMEJSZYN:

Mój e-mail: misia1289@onet.pl
Mój gmail: iwonalove89@gmail.com
Mój nick na Msp: Misia 1289
Mój nick na Tfm: Iwonalove
+ CZAS NA ZGŁOSZENIE SIĘ MACIE DO ŚRODY



I to by było na tyle dzisiaj... Kooociaki B) ಠ_ಠ

Mówiłam, że zmienię logo ^^

~Misia 1289

11 komentarzy:

  1. Ja się zgłaszam! :)
    Na grze nazywam się rihanna0523 Logo chce żeby było wakacyjne albo z motywem ciastek XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Logo wakacyjne.
    Jutro cie za proszę.
    - Selenne

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne loga.Ja poproszę kolaż bordowo-szary.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie szczegóły napiszę na gmailu. Ładne loga ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja poprose wszystko a jak by to było za dużo to orosze tylko logo
    Logo:
    Kolorystyka:jasna
    Tło:Letnie(morze albo chmury)
    Cytat:Never sey never

    Kolaż i gif:
    Kolorystyka:jasna,niebieska

    Nick na msp:zosa 77
    'Z

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu ;) Zr wszystko :3 A jak się nie wyrobię to zrobię je w następnej części.

      ~Misia 1289
      ~Ivka

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę gif i logo. Logo:
    - ciemne
    - Tło: Straszne
    - Cytat: ,, Krzyż ze sobą nieś... Myśl o swoim losie... Nie dla Ciebie sen...''
    Gif:
    - jasny
    Zaraz zaproszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok :D Tak właściwie to miał się już nikt nie zgłaszać, ale myślę, że się wyrobie po mimo strasznie zacinającego się komputera XD

      Usuń