poniedziałek, 13 lipca 2015

Ocenianie #1

Przychodzę tutaj do Was z jeszcze jednym pomysłem na serię pt. ,,Ocenianie". Myślę, że bardzo dobrze wiecie o co będzie w niej chodziło, ale zmieniłam trochę zasady ; 3 Przedstawię Wam zaraz 8 znanych Wam Ms i zacznę je oceniać według tej skali:

Twarz: 0-10
Fryzura: 0-10
Ubiór: 0-10
Kolorystyka: 0-10
Dodatki: 0-10

Na konieć nie będe ogłaszać wyników. Dlaczego? Bo jeszcze wszystko może się zmienić! Wy również będziecie je oceniać ;) A w jaki sposób? Napiszę po mojej ocenie.


1) Na pierwszy ogień idzię ZAZZIJA c:


Twarz- Bardzo mi się podoba, a szczególnie opalona skóra... 10\10

Fryzura- Wogule nie podobają mi się te światełka we fryzurach na Msp, ale pasuje do ubioru, więc 9\10

Ubiór- Wakacyjnie :* Ale skoro to jest strój na plażę to co tutaj robią wysokie buty na obcasach? ._. 7\10

Kolorystyka- Total white... Mogła bardziej zaszaleć 6\10

Dodatki- Tu się nie ma za bardzo czego uczepić 9\10

RAZEM: 41\50 Nie jest źle ; )

2)


Twarz- Nie podobają mi się usta, które nie pasują do koloru skóry... 7\10

Fryzura- Ja bym takiej nie ubrała, ale ładnie się prezentuje wraz ze strojem... 8\10

Ubiór- 10\10

Kolorystyka- Świetnie! 10\10

Dodatki- Ja bym zmieniła uszy na coś innego, ale nie jest źle... 9\10

RAZEM: 44\50

3)

Twarz- 10\10

Fryzura- 10\10 :D

Ubiór- 10\10

Kolorystyka- Fajnie jakby zamiast szarości był tutaj np. Czerwony XD 8\10

Dodatki - 10\10

RAZEM 48\50

4)


Twarz- Za ciemna cera przez co w bląd włosach wygląda beznadziejnie 8\10

Fryzura- 10\10

Ubiór- 10\10

Kolorystyka- Jedyne czego się uczepię to koloru włosów. Są za jasne jak na cerę... 8\10

Dodatki- 10\10

RAZEM: 46\50

5)

Twarz- Bardzo mi się podoba 10\10

Fryzura- 10\10

Ubiór- 10\10

Kolorystyka- 10\10

Dodatki- 10\10

RAZEM: 50\50!

6)

Twarz- Znów cera za ciemna do kolorystyki stroju ._. 8\10

Fryzura- 10\10

Ubiór- Taki sobie... 7\10

Kolorystyka- 6\10

Dodatki- 10\10

RAZEM: 40\50

7)

Twarz- Znów te usta... 7\10

Fryzura- Nie podoba mi się. Tutaj przydałaby się prosta fryzura bez kombinacji... 7\10

Ubiór- 7\10

Kolorystyka- Nie pasuję do koloru cery xd... 7\10

Dodatki- Torebka dziwnie wygląda, bo nachodzi na szalik... 7\10

RAZEM: 35\50 Baardzo słabo, ale możecie ją jeszcze uratować :D


8)


Twarz- Nie podoba mi się, ale dodaje charakteru strojowi (już pominę kwestię cery XD) 9\10

Fryzura- Idealnie dobrana 10\10

Ubiór- 10\10

Kolorystyka- Ceraaa brzydko wygląda z białym ;-; 8\10

Dodatki- 10\10

RAZEM: 47\50



A TERAZ JAK MOŻECIE GŁOSOWAĆ?

Piszecie w komentarzach tak:

Twarz-... (Wpisujecie komu dodalibyście punkt, a komu odjeli)

Fryzura...(To samo)

Ubiór... (To samo)

Kolorystyka... (To samo)

Dodatki...(Tak samo, czyli komu dodalibyście punkt, a komu odjeli)



Wyniki ogłoszę w następnej części lub przy okazji jakiegoś posta.
Dwie osoby odpadną i 6 z nich będzie walczyć o finał :* Potem myślę, że kontynuuję tę serię, ale to Wy będziecie się zgłaszać, ale narazie dokończę to w tej formie jak zaczęłam ;)

TAK WIĘC GŁOSOWAĆ! :D

+Co do lóg, kolaży i gifów proszę się już nie zgłaszać. Tak, wiem pisałam, że do środy, ale zgłosiła się wystarczająca liczba osób XDDD Najprawdopodobniej w sobotę powinny być gotowe.


Do jutra B)


                               


~Misia 1289

5 komentarzy:

  1. Najgorzej według mnie ubrała się SHIN!ee
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam żeby głosować w ten sposób co ja tylko pisać zamist punktór komu byście odjeli 1 punkt, a komu dodali... W takim razie mam jej odjąć z każdej kategorii po 1 punkcie? XD


      ~Misia 1289

      Usuń
    2. Przepraszm za błędy, ale tak to jest jak się szybko piszę XDD

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodatki :
    Odjęłabym jeden punkt ZAZZIJA.
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń