sobota, 25 lipca 2015

Ocena animacji z nowego konkursu.

Hej.
Jak wiecie jestem teraz na wyjeździe, ale posta przygotowałam nieco wcześniej, dlatego choć nie jestem u siebie, notka pojawiła się. Nie ma co przedłużać, więc zabieram się do oceny animacji.


1)

Animacja z pewnością przydatna podczas sceny w filmie kiedy panna młoda podjeżdża pod kościół. Uczepię się tego, że panna młoda zgodnie z tradycją kwiaty rzuca za sobą, a druhny starają się je złapać, a nie jak tutaj wyrzuca je przez okno ;-; i jeszcze ta cena... 8\10

2)


Hmmm... Ta przydałaby się do fantastycznego filmu. Nie podoba mi się to, że postać patrzy się w Naszą stronę, a nie na lustro, bo w końcu w filmach postacie nie patrzą się na Nas xd Moja ocena to 8\10


3)


Ciekawa animacja. Nie wiem do jakiej sceny by się przydała, ale może Wy macie jakiś pomysł. Oceniam ją na 9\10.


4)


Bardzo fajna animacja ^^ Przeszkadza mi trochę ten baldachim? XD Jeśli druga osoba w filmie nie posiadałaby animacji, która znajduję się poniżej to wyglądałoby to głupio... 8,5\10

5)

Ocenę daję taką samą jak do animacji powyżej, czyli 8,5\10. Mam taką samą opinię do obu animek, a no i jeszcze baldachim zasłania fryzurę postaci...

6)


Ostatnia przedstawia zaręczyny. Jak już miałabym zostać zawodowym krytykiem to na pewno uczepiłabym sie wielkości pierśnionka xDD, ale to w końcu gra, więc dam sobie z tym spokój- 9,5\10


RAZEM: 51,5\60


Do następnego.



2 komentarze:

  1. Może częściej będziesz oceniać animacje? ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie oceniasz ;) Według mnie animki są całkiem spk ;)

    OdpowiedzUsuń