sobota, 11 lipca 2015

Post powitalny- Misia 1289

No heeej B)

Jestem tutaj nową redaktorką z czego bardzo się cieszę i mam nadzieję, że moje pomysły spodobają się Wam (^▽^)

Na początek opowiem Wam coś o sobie i o mojej przygodzie z Msp:

No więc mam na imię Iwona. W przyszłości chciałabym pójść w kierunku aktorstwa, ale tak w zasadzie to nie wiem czego chcę w życiu ;-; Mam młodszego brata o imieniu Marek :* Moją przygodę na Msp zaczęłam we wrześniu 2011 roku, więc dobrze pamiętam stare czasy tej gry [*] Mój nick to Misia 1289, ale oprócz tego mam też bardzo dużo innych kont, które zrobiłam przed moją obecną Ms. Do niedawna prowadziłam bloga msptfm-ivka.blogspot.com. Stworzyłam go jakieś 3 tygodnie temu i już go nie prowadzę... Dlaczego? Zawsze chciałam prowadzić bloga z kimś, więc jestem w stanie zupełnie rzucić tamtego bloga i zająć się tym C:

Jakie mam pomysły?
Pomysłów mi nie brakuję :D I może nie będe ich zdradzała...

Teraz pokażę Wam moją Ms:

                                                 

Wygląd jest trochę nieaktualny, bo nie mam już białych cieni, ale to szczegół xd


I to chyba wszystko co miałam Wam przekazać, więc teraz czas na moje logo ; 3


Podoba się? To moje drugie logo jakie zrobiłam w swoim życiu, ale myślę, że nie ma się za bardzo czego uczepić c:

Do następnego posta!


~Misia 1289

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że będziemy razem pisać!
    ~ laska siom11/Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega logo, wow!
    Ps. Olcia (w sensie Mika2218) jestem właśnie w Częstochowie. xd
    ~kisiel z ajpada taty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje B) Ale niedługo je zmienie, bo nie jest zbyt w moim stylu xd Nwm co mnie natchnęło na takie logo :D + Miłego pobytu w Częstochowie (͡° ͜ʖ ͡°)

      ~Misia 1289
      ~Ivk

      Usuń
    2. Tylko przejeżdżałam, teraz już jestem w Chorwacji. 🍉😍
      Pozdrowienia, Kisiel

      Usuń
  3. Fajne logo.Witaj na blogu!
    ~dzwoneczek011

    OdpowiedzUsuń